Cilt 39 Sayı 1 (2025): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 39 Sayı 1 (2025): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2025-01-23

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • İstihdama Erişimde Eğitimin Rolü: Beklenti Teorisinin Bağlamsal Geçerliği

    Kamil Yıldırım
    1-18
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391745
  • İlkokul Matematik Dersinde Beceri Temelli Sorular: Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Uygulamaları

    Hatice Güneş-Topal- Mehmet Özenç
    19-45
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391766
  • Okul Öncesi Öğretmen Adaylarına Yönelik Çokkültürlü Empati Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

    Nurullah Düzen- Barzan Batuk
    46-63
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391771
  • Fransa’daki İki Dilli Çocukların Miras Dilli Öğretiminde Yeni Bir Dönem

    Hülya Sönmez L. Le Gac
    64-75
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391786
  • Okul Öncesi Öğretmenlerinin Şiddetsiz İletişim Kullanmaya İlişkin Görüşleri: Fenomenolojik Bir Çalışma

    Devlet Uyanık- Fatma Çağlayan Dinçer
    76-97
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391788
  • Eleştirel Pedagoji Literatürü Üzerine Bibliyometrik Bir Araştırma: Eğilimler, Temalar ve Gelecek Yönelimler

    Ayhan Ural- Atilla Özdemir
    98-116
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391793
  • Okul Öncesi Öğretmenleri İçin Öğretim Stratejileri ve Yöntemleri Öz Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi

    Ramazan Sak- Leyla Dayan
    117-136
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391817
  • Okul Öncesi Dönem Çocukları Gözünden Okul Bahçesi: Bir Model Çalışması

    Betül Güvenal- Esra Betül kölemen- Arzu Yorulmaz- Soner Uyanık- Fatma Aslan
    137-150
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391807
  • Hikâye Edici Metin Yazma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Bir Müdahale: Kahramana Engel Oluşturma

    İlhan Polat- Dilara Saka
    151-161
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391799
  • Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Dijital Medya Ekranını Problemli Kullanımları ve Sosyal Becerilerinin İncelenmesi

    Büşra Bakırcı- Duygu Çetingöz
    162-177
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391835
  • Akademik Özgüven Matematik Başarısını Ne Kadar Etkiliyor?

    Fatih Ünver- Remzi Kılıç
    178-191
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391840
  • Çocuk Suçluluğunun Önlenmesine Yönelik Okul-Dışı Faaliyetler Hakkında Çocuk Polisinin Görüşleri

    Hakan Öngören
    192-207
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391845
  • Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin 4. Sınıf Ölçme Öğrenme Alanındaki Başarıya ve Öğrencilerin Matematik Kaygılarına Etkisi

    Sara Akbar Akay- Mehmet Koray Serin
    208-228
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391825
  • Matematik Ders Kitaplarının Matematik Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi: 5. Sınıf Doğal Sayılar Ünitesi

    Esra Erdoğan- Çiğdem Arslan
    229-248
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391720
  • Deprem Sonrası Göç Etmiş Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal ve Duygusal Durumlarının İncelenmesi

    Aybüke Koçbay- Ayperi Dikici Sıgırtmaç
    249-266
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025391742