Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 39 Sayı 1 (2025): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 39 Sayı 1 (2025): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2025-01-23
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
İstihdama Erişimde Eğitimin Rolü: Beklenti Teorisinin Bağlamsal Geçerliği
Kamil Yıldırım
1-18
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391745
İlkokul Matematik Dersinde Beceri Temelli Sorular: Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Uygulamaları
Hatice Güneş-Topal- Mehmet Özenç
19-45
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391766
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarına Yönelik Çokkültürlü Empati Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Nurullah Düzen- Barzan Batuk
46-63
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391771
Fransa’daki İki Dilli Çocukların Miras Dilli Öğretiminde Yeni Bir Dönem
Hülya Sönmez L. Le Gac
64-75
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391786
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Şiddetsiz İletişim Kullanmaya İlişkin Görüşleri: Fenomenolojik Bir Çalışma
Devlet Uyanık- Fatma Çağlayan Dinçer
76-97
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391788
Eleştirel Pedagoji Literatürü Üzerine Bibliyometrik Bir Araştırma: Eğilimler, Temalar ve Gelecek Yönelimler
Ayhan Ural- Atilla Özdemir
98-116
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391793
Okul Öncesi Öğretmenleri İçin Öğretim Stratejileri ve Yöntemleri Öz Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Ramazan Sak- Leyla Dayan
117-136
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391817
Okul Öncesi Dönem Çocukları Gözünden Okul Bahçesi: Bir Model Çalışması
Betül Güvenal- Esra Betül kölemen- Arzu Yorulmaz- Soner Uyanık- Fatma Aslan
137-150
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391807
Hikâye Edici Metin Yazma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Bir Müdahale: Kahramana Engel Oluşturma
İlhan Polat- Dilara Saka
151-161
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391799
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Dijital Medya Ekranını Problemli Kullanımları ve Sosyal Becerilerinin İncelenmesi
Büşra Bakırcı- Duygu Çetingöz
162-177
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391835
Akademik Özgüven Matematik Başarısını Ne Kadar Etkiliyor?
Fatih Ünver- Remzi Kılıç
178-191
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391840
Çocuk Suçluluğunun Önlenmesine Yönelik Okul-Dışı Faaliyetler Hakkında Çocuk Polisinin Görüşleri
Hakan Öngören
192-207
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391845
Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin 4. Sınıf Ölçme Öğrenme Alanındaki Başarıya ve Öğrencilerin Matematik Kaygılarına Etkisi
Sara Akbar Akay- Mehmet Koray Serin
208-228
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391825
Matematik Ders Kitaplarının Matematik Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi: 5. Sınıf Doğal Sayılar Ünitesi
Esra Erdoğan- Çiğdem Arslan
229-248
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391720
Deprem Sonrası Göç Etmiş Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal ve Duygusal Durumlarının İncelenmesi
Aybüke Koçbay- Ayperi Dikici Sıgırtmaç
249-266
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025391742
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!