Cilt 39 Sayı 2 (2025): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 39 Sayı 2 (2025): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2025-05-30

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyo-bilimsel Muhakeme Yetenekleri ile Karar Verme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Merve Önpeker- Hatice Belge Can
    267-288
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392757
  • Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerin Türev Konusuna Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

    Büşra Ateş- Neşe Dokumacı Sütçü
    289-301
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392820
  • Acil Uzaktan Eğitim Sürecinde Uygulamaya Dayalı Derslerde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

    Can Mıhcı
    302-327
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392822
  • Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Cebir Öğrenme Alanı Değerlendirme Sorularının Cebirsel Düşünme Düzeyleri

    Ali Bozkurt- Tuğba Şimşekler Dizman- Berfin Döğer
    328-341
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392834
  • Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Tarih Kullanımına İlişkin Öğretmen Tutum ve Görüşleri

    Nilay Yeniay- Ayşe Seyhan
    342-358
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392836
  • Ailelerin Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarının Yazmayı Öğrenme Sürecindeki Deneyimleri

    Tuğba Pürsün- Nihal Doğanay
    359-374
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392889
  • Yaratıcı Problem Çözmede Üstbiliş Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

    Muhammed Akif Kurtuluş
    375-388
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392891
  • Türkiye'deki Suriyeli Mülteci Çocuklar için Okul Öncesi Eğitim: Sistematik Derleme ve Tematik Analiz

    Salih Rakap- Emrah Gülboy- Halis Sakız
    389-410
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392819
  • BİLSEM’deki Öğrenci ve Velilerin Müzik Eğitimi Deneyimlerine İlişkin Görüşleri

    Esmanur Yıldırımer- Yakup Aksoy
    411-428
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392833
  • Eğitimde Öğrenme Kayıpları: Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısı

    Neşe Uygun- Kevser Kara
    429-445
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392813
  • Oyun Dostu Yaratıcı Ebeveyn Programının Çocuk ve Ebeveyn Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

    Şennur Niran- Belma Tuğrul
    446-472
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392915
  • Dil Bilgisi Öğretiminde Web 2.0 Araçlarıyla Oluşturulmuş Oyunların Başarı ve Tutuma Etkisi

    Abdurrahman Karaca- Emine Gül Özenç
    473-489
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392871
  • Eğitim Fakülteleri Lisans Programlarındaki Değişimlerin YÖK ATLAS’taki Çeşitli Girdi Göstergeleri (2022-2024) Üzerinden İncelenmesi

    Tuğba Karaçam- Taner Atmaca
    490-507
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392894
  • Güç Temelli Etik Tercihler: Okul Öncesi Öğretmenleri Üzerine Bir Araştırma

    Gökçe Bostancı- Mustafa Yaşar
    508-528
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2025392938