Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 39 Sayı 2 (2025): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 39 Sayı 2 (2025): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2025-05-30
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyo-bilimsel Muhakeme Yetenekleri ile Karar Verme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Merve Önpeker- Hatice Belge Can
267-288
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392757
Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerin Türev Konusuna Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Büşra Ateş- Neşe Dokumacı Sütçü
289-301
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392820
Acil Uzaktan Eğitim Sürecinde Uygulamaya Dayalı Derslerde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Can Mıhcı
302-327
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392822
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Cebir Öğrenme Alanı Değerlendirme Sorularının Cebirsel Düşünme Düzeyleri
Ali Bozkurt- Tuğba Şimşekler Dizman- Berfin Döğer
328-341
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392834
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Tarih Kullanımına İlişkin Öğretmen Tutum ve Görüşleri
Nilay Yeniay- Ayşe Seyhan
342-358
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392836
Ailelerin Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarının Yazmayı Öğrenme Sürecindeki Deneyimleri
Tuğba Pürsün- Nihal Doğanay
359-374
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392889
Yaratıcı Problem Çözmede Üstbiliş Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Muhammed Akif Kurtuluş
375-388
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392891
Türkiye'deki Suriyeli Mülteci Çocuklar için Okul Öncesi Eğitim: Sistematik Derleme ve Tematik Analiz
Salih Rakap- Emrah Gülboy- Halis Sakız
389-410
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392819
BİLSEM’deki Öğrenci ve Velilerin Müzik Eğitimi Deneyimlerine İlişkin Görüşleri
Esmanur Yıldırımer- Yakup Aksoy
411-428
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392833
Eğitimde Öğrenme Kayıpları: Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısı
Neşe Uygun- Kevser Kara
429-445
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392813
Oyun Dostu Yaratıcı Ebeveyn Programının Çocuk ve Ebeveyn Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Şennur Niran- Belma Tuğrul
446-472
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392915
Dil Bilgisi Öğretiminde Web 2.0 Araçlarıyla Oluşturulmuş Oyunların Başarı ve Tutuma Etkisi
Abdurrahman Karaca- Emine Gül Özenç
473-489
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392871
Eğitim Fakülteleri Lisans Programlarındaki Değişimlerin YÖK ATLAS’taki Çeşitli Girdi Göstergeleri (2022-2024) Üzerinden İncelenmesi
Tuğba Karaçam- Taner Atmaca
490-507
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392894
Güç Temelli Etik Tercihler: Okul Öncesi Öğretmenleri Üzerine Bir Araştırma
Gökçe Bostancı- Mustafa Yaşar
508-528
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025392938
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!