İstanbul Kültür Eğitim Kurumları tarafından 1986 yılında yayımlanmaya başlanan Yaşadıkça Eğitim [YE] dergisi yıllarca ilkokul, ortaokul ve lise öğrenci velilerinin ve öğrencilerinin başucu dergilerinden birisi olmuştur. Aralıksız 1986 yılından beri yayım hayatında olan Yaşadıkça Eğitim [YE] dergisi, 2015 yılından itibaren İstanbul Kültür Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından yönetilen çift yönlü kör değerlendirme sürecini işleten (double-blind peer review) bilimsel bir dergi olarak yoluna devam etmektedir.

Yaşadıkça Eğitim [YE] dergisi, kuram ve uygulama arasında bağ kurarak eğitim biliminin bilgi temeline katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Bu amaçla eğitimin çok çeşitli alanlarında nitel ya da nicel yöntemler kullanılarak gerçekleştirilmiş araştırmaları yayınlamaktadır.

Yaşadıkça Eğitim [YE] dergisinin temel amacı; okul öncesi, ilköğretim, ortaöğretim, yükseköğretimde ve yetişkin eğitiminde süreçlerin ve çıktıların iyileştirilmesine bilimsel katkıda bulunarak niteliği artırmaktır.

ISSN: 1300-1272

eISSN: 2667-4874

DOI ön ek: 10.33308

*ÖNEMLİ: Makalenizi yüklerken lütfen araştırmanız ile ilgili aldığınız Etik Kurul kararını da sisteme yükleyiniz.

*ÖNEMLİ: Makale gönderimi esnasında aday makalenin tüm yazarlarının dergi otomasyon sistemine ORCID numaraları ile birlikte kaydedilmiş olması zorunluluktur. Bu, aday makale başvurusu yapan yazarın sorumluluğundadır. Değerlendirme sonrası yazar eklemesi yapılmayacaktır. 

 

Duyurular

Yeni Sayı

Cilt 38 Sayı 3 (2024): Yaşadıkça Eğitim
					Cilt 38 Sayı 3 (2024): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2024-09-29

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Öğretmenlerin Denetime Yönelik Tutumları ile Mesleki Gelişimleri Arasındaki İlişki: Kanonik Korelasyon Analizi

    Aydan Ordu- Nurseli Altınmakas- Mehmet Erdoğan
    519-536
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383751
  • Eğitim Örgütlerinde Değişim Yorgunluğuna İlişkin Öğretmen Görüşleri

    Umut Çeliker- Ahmet Faruk Levent
    537-551
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383770
  • Dijital Çağda Öğretmenlerin Tele-Hiçleme Davranışlarına Yönelik Görüşleri

    Merve Aydın- Münevver Çetin
    552-566
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383780
  • Dikkat Eksikliği/Hiperaktivite Bozukluğunu İçeren İnterdisipliner Eğitim Programının Öğretmenler ve Akademisyenler Üzerine Etkisi

    Gonca İnce- Nurcan Yıldırım
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383767
  • Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Yeniden Yerleştirmesiz Çoklu Uyaran Tercihi Değerlendirme Performanslarını Artırmada Denetleyici Koçluğun Etkileri

    Gözde Tomris- Şerife Yücesoy-Özkan- Emrah Gülboy
    586-609
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383755
  • Sarmaşık Ligi Üniversitelerinin Öğretme ve Öğrenme Merkezlerinin Kaliteli Yükseköğretime Katkıları Açısından İncelenmesi

    Aylin Akınlar- Derya Kavgaoğlu
    610-625
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383781
  • 2018 İngilizce Dersi 8. Sınıf Öğretim Programının CIPP Modeli Kullanılarak Değerlendirilmesi

    Esra Kerimoğlu- Seval Eminoğlu Küçüktepe
    626-653
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383796
  • Merkez ve Taşrada Okul Öncesi Öğretmenliği: Tekrar Aynı Yere Atanmak İster Misiniz?

    İlknur Tarman- Seval Sarıkaya
    654-676
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383625

Derleme Makaleler

Tüm Sayıları Göster