Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 39 Sayı 3 (2025): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 39 Sayı 3 (2025): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2025-09-27
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Sınıfında Geçici Koruma Altında Öğrencisi Bulunan İlkokul Öğretmenlerinin Sınıf Yönetim Becerilerinin İncelenmesi
Uğur Tösten- Mehmet Fatih Karacabey
529-549
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393760
48-72 Aylık Çocuklar için Öğrenmede Öz Düzenleme Testi’nin Türkçe'ye Uyarlama Çalışması
Seda Saraç- Hülya Gülay Ogelman- Hatice Erten Sarikaya- Ergün Akgün
550-567
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393782
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çizgi Filmlerde Verilen Toplumsal Cinsiyet Mesajlarına Yönelik Görüşleri ve Öz Bildirime Dayalı Pratikleri
Nida Altıparmak Cengiz- Volkan Şahin
568-592
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393831
Yapı İskelesi (Scaffolding) Yönteminin Matematik Öğretimindeki Rolü Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
Ayşegül Fildişi- Esra Yıldız
593-612
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393920
Öğretmen Adaylarının Eğitim 4.0 Yeterliliklerinin Belirlenmesi ve Öğrenme Sürecindeki Kullanım Durumunun İncelenmesi
Şenay Aydın- Ebru Turan Güntepe
613-631
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393936
Özel Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Çalışan İngilizce Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları Üzerine Bir Program Önerisi
Şevval Karsavuranoğlu Atasoy- Eda Gürlen
632-644
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393928
Elektrik Konusunda İçerik Bilgisi ile Kişisel Pedagojik Alan Bilgisi arasındaki Bağlantılar
Mehmet Şen
645-666
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393961
Sorumluluklarınızı Keşfedin, Hayatınızı Yönlendirin! Ortaokul Öğrencilerinin Sorumluluklarının Geliştirilmesi: Tasarım Tabanlı Araştırma
Ceren Karakoç- Beste Dinçer
667-688
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393956
Eğitimde Yenilikçi Çalışma Davranışı Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Aykut Güneş- Murat Gürkan Gülcan
689-704
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393887
LGS'deki Beceri Temelli Matematik Sorularının Değerlendirilmesi: Öğretmen Olan Velilerden ve Öğrencilerden İçgörüler
Emine Sude Sırlı- Özge Ataseven- Serap Büyükkıdık
705-737
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393931
SCAMPER Tekniğinin Akademik Başarıya Etkisi: İnsanlar, Yerler ve Çevreler Öğrenme Alanı Örneği
Erol Şahin- Mürşet Çakmak
738-752
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393927
Özel Gereksinimli ve Tipik Gelişim Gösteren Çocukların Ebeveynlerinin Eğitimden Beklentileri ve Bu Beklentilerin Karşılanması: Okul Öncesi Eğitimi Örneği
Nesrin Girgin Akın- Hatice Şengül Erdem- Isa Kaya
753-776
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393811
Drama ile Bütünleştirilmiş Etkileşimli Kitap Okuma: Mesleki Gelişim Programına Katılan Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri
Rabia Özen Uyar
777-791
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393893
Kültüre Duyarlı Eğitim Yaklaşımıyla Öğrencilerde Güven Oluşumu: Hayat Bilgisi Örneği
Birgül Şahin- Leyla Akcan- Emrullah Akcan
792-806
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393976
Okul Psikolojik Danışmanlarının Örgütsel Kimliğinin Yordayıcısı Olarak Etik Değerler ve İş Doyumu
Mehmet Boyacı
807-816
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393964
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nda Çokkültürlülük ve Temsiller
Ali Haydar Akarsu
817-840
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393989
Derleme Makaleler
Beyin, Bellek ve Sayılar: Diskalkuliye Çok Boyutlu Bir Yaklaşım
Yılmaz Mutlu- Sinan Olkun
841-858
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2025393958
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!