Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 37 Sayı 3 (2023): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 37 Sayı 3 (2023): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2023-09-29
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Argümantasyon ve Otantik Öğrenme Tabanlı STEM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi
Muhammed Akif Kurtuluş- Serkan Yılmaz
649-669
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373610
Ortaokul Öğretmenlerinin Pandemi Sonrasında Öğrencilerde Meydana Gelen Öğrenme ve Davranış Kayıpları ile İlgili Görüşleri
Recep Dündar- Mehmet Mustafa Kızık
670-682
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373445
Montessori Uygulayıcısı Erken Çocukluk Dönemi Eğitimcilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Kazandırılmasına İlişkin Görüş ve Uygulamalarının İncelenmesi
Dilara Özbey- Ali Yiğit Kutluca
683-710
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373622
Okul Dışı Öğrenme Ortamı Uygulamalarının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya İlişkin Görüşleri
Neslihan Usta- Sevdenur Gürçay- Şükran Nur Sakioğlu- Fatma Demir
711-733
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373593
Çocuklar İçin Aidiyet Ölçeği: Geçerlilik Güvenirlik Çalışması
Hacer Tekerci
734-749
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373591
Erken Çocukluğa İlişkin Mitler Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Emine Feyza Aktaş- Sinem Güçhan-Özgül
750-763
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373621
Senaryo Temelli Öğretimin İlkokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Alışkanlıklarına, Fen Bilimleri Dersi Tutumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi
Sema Öztürk- Hamdi Karakaş
764-779
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373630
Toplumsal Duyarlılık Projeleri Çocuk Haklarının Hayata Geçirilmesi ve Mesleki Gelişim için Bir Araç Olabilir Mi?
Barış Kalender- Burak Cesur- Ayşe Öztürk
780-799
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373554
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Lisans Programının Tercih Edilme Nedenlerinin İncelenmesi
Erol Uğur- Betül Düşünceli- Süleyman Demir
800-813
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373579
Üniversite Öğrencilerinde Flört Şiddetine Yönelik Tutum, Duygu Düzenleme Stratejileriyle İlişki Doyumunun İncelenmesi
Muhammed Akat- Fuad Bakioğlu- Hülya Ercan
814-827
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373515
Fen Bilimleri Dersinde Uygulanan Çeşitli Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Beyhan Gümüş- Eylem Eroğlu
828-843
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373611
Sosyal Medya Bağımlılığı ve Uyku Kalitesi Arasındaki İlişki: Sanal Dünyanın Ergenler Üzerindeki Etkisi
Zafer Korkmaz- İlhan Çiçek- Murat Yıldırım- Fırat Ünsal
844-856
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373654
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Akran Zorbalığına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Sevim Özgöker- Ayşe Işık Gürşimşek
857-874
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373642
Öğretmen Adaylarının Gözünden Gelişim Yetersizliği Olan Gençlerin Romantik İlişki Süreçleri ve Eğitim Gereksinimleri
Çimen Acar- Gizem Yıldız
875-901
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373683
Öğretmen Görüşlerine Göre Uzaktan Eğitimde Öğretimin Yönetimi: Bir Durum Çalışması
Ertuğ Can- Şenol Sezer
902-924
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373584
Türkiye’de TIMSS 2015 Uygulamasına Katılan 4. Sınıf Öğrencilerinin Fizik Başarısının Öğrenci ve Aile Özellikleri Açısından İncelenmesi
Gamze Yıldız- Erdal Taşlıdere
925-945
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373638
Derleme Makaleler
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi ve Etkili Öğretim İçin Güncel Bir Model: Öğrenme İmecesi
Nilay T. Bümen- Zehra Yedigöz Kara
946-971
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373619
Kimlik Gelişiminde Sosyal Bağlamın Rolü Üzerine Bir Gözden Geçirme Çalışması
Didem Varol
972-989
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373636
Kültürel Bir İnceleme: Pedagoji ve Eğitim Belgeselleri
Ziya Toprak- Volkan Yücel
990-1000
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023373566
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!