Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 38 Sayı 2 (2024): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 38 Sayı 2 (2024): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2024-05-20
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Erken Çocukluk Döneminde Otizm Spektrum Bozukluğu Tanılı Çocuğu Olan Ebeveynlerin Eğitsel İhtiyaçlarının Belirlenmesi
Muhammed Abdulbaki Karaca- Hakan Sarı
258-273
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382607
İngilizce Öğretmeni Adaylarının Dil Öğretiminde Asistanlık Uygulamasına İlişkin Görüşleri
Sinan Bataklar- Aygül Bahadır
274-283
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382716
Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının ve Ders Kitaplarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımına Yönlendirme Açısından İncelenmesi
Melike Tural Sönmez
284-306
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382623
Mükemmeliyetçilik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uğur Akpur
307-318
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382600
İlkokul, Ortaokul ve Lise Matematik Dersi Öğretim Programlarında (2018) Kaynaşıklığın İncelenmesi
Nurgül Kendirlioğlu Günhan- Nilay T. Bümen
319-353
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382712
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yardımcı Teknoloji Kullanmaya İlişkin Deneyimleri
Feyat Kaya- Caner Kasap- Havva Aysun Karabulut- Ahmet Serhat Uçar
354-371
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382618
Bebeklik Döneminde Doğal, Eşzamanlı ve Yerli Olmayan İki Dillilik Süreci: Vaka İnceleme
Arzu Özyürek- Arzu Aydın- Mücahit Yuvacı
372-391
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382626
Acil Uzaktan Eğitim Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Algıları Üzerine Bir İnceleme
Sena Demiröz- Funda Dağ
392-409
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382703
8. Sınıf Öğrencilerinin Lise Tercihlerinin Belirlenmesinde Davranış Yatkınlığı Algılarının İncelenmesi
Demet Duman- Serhat Süral
410-431
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382629
Erken Çocukluk Eğitiminde Rehberli Oyuna Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Muhsin Yörük- Menekşe Boz
432-454
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382732
Özel Gereksinimli Çocuğu olan Ailelerin Dijital Oyunlara Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Rabia Deniz- Fidan Güneş Gürgör Kılıç
455-466
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382743
Öğretmenlerin Kriz Durumlarına ve Kriz Yönetimi Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Fatih Çelik- Rezzan Uçar
467-481
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382555
Derleme Makaleler
Erken Çocuklukta Üstbilişin Doğası, Desteklenmesi ve Değerlendirilmesi
Ebru Aydın- Ozge Ünsever
482-500
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382696
Eğitimde Göçmen Çocuklar: Çeşitli Ülkelerde Uygulanan Eğitim Politikalarının İncelenmesi
Fatma Çobanoğlu
501-518
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024382736
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!