Cilt 38 Sayı 2 (2024): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 38 Sayı 2 (2024): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2024-05-20

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Erken Çocukluk Döneminde Otizm Spektrum Bozukluğu Tanılı Çocuğu Olan Ebeveynlerin Eğitsel İhtiyaçlarının Belirlenmesi

    Muhammed Abdulbaki Karaca- Hakan Sarı
    258-273
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382607
  • İngilizce Öğretmeni Adaylarının Dil Öğretiminde Asistanlık Uygulamasına İlişkin Görüşleri

    Sinan Bataklar- Aygül Bahadır
    274-283
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382716
  • Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının ve Ders Kitaplarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımına Yönlendirme Açısından İncelenmesi

    Melike Tural Sönmez
    284-306
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382623
  • Mükemmeliyetçilik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Uğur Akpur
    307-318
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382600
  • İlkokul, Ortaokul ve Lise Matematik Dersi Öğretim Programlarında (2018) Kaynaşıklığın İncelenmesi

    Nurgül Kendirlioğlu Günhan- Nilay T. Bümen
    319-353
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382712
  • Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yardımcı Teknoloji Kullanmaya İlişkin Deneyimleri

    Feyat Kaya- Caner Kasap- Havva Aysun Karabulut- Ahmet Serhat Uçar
    354-371
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382618
  • Bebeklik Döneminde Doğal, Eşzamanlı ve Yerli Olmayan İki Dillilik Süreci: Vaka İnceleme

    Arzu Özyürek- Arzu Aydın- Mücahit Yuvacı
    372-391
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382626
  • Acil Uzaktan Eğitim Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Algıları Üzerine Bir İnceleme

    Sena Demiröz- Funda Dağ
    392-409
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382703
  • 8. Sınıf Öğrencilerinin Lise Tercihlerinin Belirlenmesinde Davranış Yatkınlığı Algılarının İncelenmesi

    Demet Duman- Serhat Süral
    410-431
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382629
  • Erken Çocukluk Eğitiminde Rehberli Oyuna Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

    Muhsin Yörük- Menekşe Boz
    432-454
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382732
  • Özel Gereksinimli Çocuğu olan Ailelerin Dijital Oyunlara Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

    Rabia Deniz- Fidan Güneş Gürgör Kılıç
    455-466
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382743
  • Öğretmenlerin Kriz Durumlarına ve Kriz Yönetimi Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

    Fatih Çelik- Rezzan Uçar
    467-481
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382555

Derleme Makaleler

  • Erken Çocuklukta Üstbilişin Doğası, Desteklenmesi ve Değerlendirilmesi

    Ebru Aydın- Ozge Ünsever
    482-500
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382696
  • Eğitimde Göçmen Çocuklar: Çeşitli Ülkelerde Uygulanan Eğitim Politikalarının İncelenmesi

    Fatma Çobanoğlu
    501-518
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024382736