Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 36 Sayı 3 (2022): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 36 Sayı 3 (2022): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2022-09-30
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Türkiye’de Erken Çocuklukta STEM Eğitimi: Araştırmalarda Eğilimler
Ahmet Erol- Mustafa Erol
590-609
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363442
Okul Müdürlerinin Etik Davranışları ile Örgütsel Güven Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Abdullah Balıkçı
610-626
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363440
Zekâ Oyunlarının Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilimsel Süreç ve Dikkat Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Elif Yılmaz- Yasemin Yüzbaşıoğlu- Nursen Hacıtahiroğlu
627-642
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363408
Öğretim Strateji, Yöntem ve Tekniklerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi: Meta Analiz
Münevver Subaşı Çolak- Sevda Doğan Dolapçıoğlu
643-655
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363424
COVID-19 Pandemi Sürecinde Ebeveyn Görüşlerine Göre Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Açık Hava Oyun Deneyimlerindeki Değişimler
Hazel Sıla Menteş- Şule Sarıbaş
656-672
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363422
Beceri Temelli Ortaokul Matematik Sorularının İncelenmesi
Diler Kedikli- Yasemin Katrancı
673-696
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363446
Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Olan Babaların Akılcı Olmayan İnançları ve Çocuk Haklarına Yönelik Görüşleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Hüsniye Mümünoğlu- Pınar Bağçeli Kahraman
697-715
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363418
Ortaokul Öğrencilerinde Oyun Bağımlılığı ile Sorumluluk Duygusu-Davranışı ve Sosyal Beceriler
Ayşe Arslan- İbrahim Taş
716-731
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363453
Unutulmuş Bir Okul Yöneticisi: Okul Müdür Yardımcılarının Yönetim Tarzları Okul İklimini Nasıl Etkiler?
Mehmet Yiğit- Bünyamin Ağalday
732-750
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363447
Okul Öncesi Eğitim Programı Etkinlik Planının Öğretmen Adayları Tarafından Planlama Sürecinin İncelenmesi
Yasin Ozturk- Zeliha Özer- Merve Gangal
751-774
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363464
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaşadıkları Duygu Durumlarının Mesleki Tükenmişlik Düzeylerini Yordama Gücü
Tarık Başar- Hasan Dilek- Meltem Polat- Kübra Macar
775-793
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363431
İngilizce Öğretmen Adaylarının Bilişsel Esneklikleri ve Yardım İsteme Eğilimlerinin İncelenmesi
Canan Koç- Esmira Mehdiyev
794-812
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363470
Kolb’un Yenilenen Öğrenme Stili Sınıflamasına İlişkin Bir İnceleme
İlke Evin Gencel- Mustafa Erdoğan
813-833
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363492
Bir Sınıf Öğretmeninin Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımıyla İlişkilendirilebilir Uygulamaları
Saadet Zoraloğlu- Ali Ekber Şahin
834-854
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363510
Boş Küme ve Venn Şeması Kavramlarına İlişkin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Ali Soydan- Nurullah Yazıcı
855-873
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363428
Derleme Makaleler
Mesleki Gelişimde Öğretmen Öğrenmelerinin Belirlenmesi İçin Analitik Bir Araç: Bağlantılı Mesleki Olgunlaşma Modeli
Ümran Y. Nalbantoglu- Nilay T. Bümen
874-899
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022363405
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!