Cilt 36 Sayı 3 (2022): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 36 Sayı 3 (2022): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2022-09-30

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Türkiye’de Erken Çocuklukta STEM Eğitimi: Araştırmalarda Eğilimler

    Ahmet Erol- Mustafa Erol
    590-609
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363442
  • Okul Müdürlerinin Etik Davranışları ile Örgütsel Güven Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Abdullah Balıkçı
    610-626
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363440
  • Zekâ Oyunlarının Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilimsel Süreç ve Dikkat Becerilerine Etkisinin İncelenmesi

    Elif Yılmaz- Yasemin Yüzbaşıoğlu- Nursen Hacıtahiroğlu
    627-642
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363408
  • Öğretim Strateji, Yöntem ve Tekniklerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi: Meta Analiz

    Münevver Subaşı Çolak- Sevda Doğan Dolapçıoğlu
    643-655
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363424
  • COVID-19 Pandemi Sürecinde Ebeveyn Görüşlerine Göre Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Açık Hava Oyun Deneyimlerindeki Değişimler

    Hazel Sıla Menteş- Şule Sarıbaş
    656-672
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363422
  • Beceri Temelli Ortaokul Matematik Sorularının İncelenmesi

    Diler Kedikli- Yasemin Katrancı
    673-696
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363446
  • Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Olan Babaların Akılcı Olmayan İnançları ve Çocuk Haklarına Yönelik Görüşleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Hüsniye Mümünoğlu- Pınar Bağçeli Kahraman
    697-715
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363418
  • Ortaokul Öğrencilerinde Oyun Bağımlılığı ile Sorumluluk Duygusu-Davranışı ve Sosyal Beceriler

    Ayşe Arslan- İbrahim Taş
    716-731
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363453
  • Unutulmuş Bir Okul Yöneticisi: Okul Müdür Yardımcılarının Yönetim Tarzları Okul İklimini Nasıl Etkiler?

    Mehmet Yiğit- Bünyamin Ağalday
    732-750
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363447
  • Okul Öncesi Eğitim Programı Etkinlik Planının Öğretmen Adayları Tarafından Planlama Sürecinin İncelenmesi

    Yasin Ozturk- Zeliha Özer- Merve Gangal
    751-774
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363464
  • Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaşadıkları Duygu Durumlarının Mesleki Tükenmişlik Düzeylerini Yordama Gücü

    Tarık Başar- Hasan Dilek- Meltem Polat- Kübra Macar
    775-793
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363431
  • İngilizce Öğretmen Adaylarının Bilişsel Esneklikleri ve Yardım İsteme Eğilimlerinin İncelenmesi

    Canan Koç- Esmira Mehdiyev
    794-812
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363470
  • Kolb’un Yenilenen Öğrenme Stili Sınıflamasına İlişkin Bir İnceleme

    İlke Evin Gencel- Mustafa Erdoğan
    813-833
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363492
  • Bir Sınıf Öğretmeninin Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımıyla İlişkilendirilebilir Uygulamaları

    Saadet Zoraloğlu- Ali Ekber Şahin
    834-854
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363510
  • Boş Küme ve Venn Şeması Kavramlarına İlişkin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Metaforik Algılarının İncelenmesi

    Ali Soydan- Nurullah Yazıcı
    855-873
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022363428

Derleme Makaleler