Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 36 Sayı 1 (2022): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 36 Sayı 1 (2022): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2022-01-21
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Öğretmen Adaylarının Düşünme Becerileri: Yanal Düşünme ile Bilişsel Esneklik Arasındaki İlişki
Çiğdem Şahin-Taşkın- Hanife Esen-Aygün
1-15
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361326
İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözerken Kullandıkları Görsel ve Görsel Olmayan Temsillerin İncelenmesi
Emel Çilingir Altıner- Halil Önal
16-34
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361344
Okul Yöneticilerinin Analitik ve Bütüncül Düşünme Tarzlarına Göre Çatışma Eylem Stillerinin İncelenmesi
Tuba Akpolat- Ebru Oğuz
35-50
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361338
Öğretmenlerin Sınıf İçi Gündelik Deneyimleri: Fenomenolojik Bir Çalışma
Abdullah Selvitopu- Gülşen Köroğlu
51-65
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361352
Türkiye’de Eğitim ve Öğretim Programları, Çevre Okuryazarlığının Gerçekleştirilmesini Ne Kadar Desteklemektedir?
Serap Öz-Aydın- Senem Ekersoy- Beyza Özkan
66-89
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361354
Söz Uçar, Yazı Dikkat Çeker: Resimli Çocuk Kitapları Kapsamında Erken Yazı Farkındalığı
Elif Kural- Fatma Merve Şimşek
90-104
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361363
Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Satranç Eğitimi Alan Ebeveynlerin Satranç Eğitimine İlişkin Görüşleri
Ebru Kaplan- Oğuz Serdar Kesicioğlu- Sırma Aydın
105-125
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361341
Üniversite Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Aşırı Yükleme ve Sosyal Ağ Tükenmişlik Durumlarının İncelenmesi
Ufuk Tuğtekin
126-145
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361350
COVID-19’un Zorlukları: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri ve Karantina Sırasındaki Deneyimleri
Gökhan Güneş- Mehmet Toran
146-161
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361367
Çocuklarda Ayrılık Kaygısı ile Anne-Babanın Ayrılık Kaygısı ve Ebeveynliğe Yönelik Tutumları
Serayi Betül Çetin- Özlem Haskan Avcı
162-182
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361288
“COVID-19 Pandemisi Sürecinde Okulu Yönetmek” Olgusuna İlişkin Okul Yöneticilerinin Metaforik Algıları
Bayram Bozkurt- Halil İbrahim Aktaş
183-197
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361361
Öğretmenlerin Bakış Açısından Okul Yöneticilerinin Öğretimsel Liderlik Yeterliklerinin Değerlendirilmesi
Zafer Kiraz
198-216
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361371
Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeyinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Bağlamında İncelenmesi
Mithat Elçiçek- Ata Pesen
217-232
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361377
Okul Yöneticilerinin Duygusal ve Sosyal Zekâları ile Liderlik Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Baran Barış Yıldız- Tevfik Sertaç Çelikceken- Mesut Gülper
233-251
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022361372
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!