Cilt 36 Sayı 1 (2022): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 36 Sayı 1 (2022): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2022-01-21

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Öğretmen Adaylarının Düşünme Becerileri: Yanal Düşünme ile Bilişsel Esneklik Arasındaki İlişki

    Çiğdem Şahin-Taşkın- Hanife Esen-Aygün
    1-15
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361326
  • İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözerken Kullandıkları Görsel ve Görsel Olmayan Temsillerin İncelenmesi

    Emel Çilingir Altıner- Halil Önal
    16-34
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361344
  • Okul Yöneticilerinin Analitik ve Bütüncül Düşünme Tarzlarına Göre Çatışma Eylem Stillerinin İncelenmesi

    Tuba Akpolat- Ebru Oğuz
    35-50
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361338
  • Öğretmenlerin Sınıf İçi Gündelik Deneyimleri: Fenomenolojik Bir Çalışma

    Abdullah Selvitopu- Gülşen Köroğlu
    51-65
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361352
  • Türkiye’de Eğitim ve Öğretim Programları, Çevre Okuryazarlığının Gerçekleştirilmesini Ne Kadar Desteklemektedir?

    Serap Öz-Aydın- Senem Ekersoy- Beyza Özkan
    66-89
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361354
  • Söz Uçar, Yazı Dikkat Çeker: Resimli Çocuk Kitapları Kapsamında Erken Yazı Farkındalığı

    Elif Kural- Fatma Merve Şimşek
    90-104
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361363
  • Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Satranç Eğitimi Alan Ebeveynlerin Satranç Eğitimine İlişkin Görüşleri

    Ebru Kaplan- Oğuz Serdar Kesicioğlu- Sırma Aydın
    105-125
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361341
  • Üniversite Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Aşırı Yükleme ve Sosyal Ağ Tükenmişlik Durumlarının İncelenmesi

    Ufuk Tuğtekin
    126-145
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361350
  • COVID-19’un Zorlukları: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri ve Karantina Sırasındaki Deneyimleri

    Gökhan Güneş- Mehmet Toran
    146-161
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361367
  • Çocuklarda Ayrılık Kaygısı ile Anne-Babanın Ayrılık Kaygısı ve Ebeveynliğe Yönelik Tutumları

    Serayi Betül Çetin- Özlem Haskan Avcı
    162-182
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361288
  • “COVID-19 Pandemisi Sürecinde Okulu Yönetmek” Olgusuna İlişkin Okul Yöneticilerinin Metaforik Algıları

    Bayram Bozkurt- Halil İbrahim Aktaş
    183-197
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361361
  • Öğretmenlerin Bakış Açısından Okul Yöneticilerinin Öğretimsel Liderlik Yeterliklerinin Değerlendirilmesi

    Zafer Kiraz
    198-216
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361371
  • Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeyinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Bağlamında İncelenmesi

    Mithat Elçiçek- Ata Pesen
    217-232
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361377
  • Okul Yöneticilerinin Duygusal ve Sosyal Zekâları ile Liderlik Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Baran Barış Yıldız- Tevfik Sertaç Çelikceken- Mesut Gülper
    233-251
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022361372