Cilt 38 Sayı 3 (2024): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 38 Sayı 3 (2024): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2024-09-29

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Öğretmenlerin Denetime Yönelik Tutumları ile Mesleki Gelişimleri Arasındaki İlişki: Kanonik Korelasyon Analizi

    Aydan Ordu- Nurseli Altınmakas- Mehmet Erdoğan
    519-536
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383751
  • Eğitim Örgütlerinde Değişim Yorgunluğuna İlişkin Öğretmen Görüşleri

    Umut Çeliker- Ahmet Faruk Levent
    537-551
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383770
  • Dijital Çağda Öğretmenlerin Tele-Hiçleme Davranışlarına Yönelik Görüşleri

    Merve Aydın- Münevver Çetin
    552-566
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383780
  • Dikkat Eksikliği/Hiperaktivite Bozukluğunu İçeren İnterdisipliner Eğitim Programının Öğretmenler ve Akademisyenler Üzerine Etkisi

    Gonca İnce- Nurcan Yıldırım
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383767
  • Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Yeniden Yerleştirmesiz Çoklu Uyaran Tercihi Değerlendirme Performanslarını Artırmada Denetleyici Koçluğun Etkileri

    Gözde Tomris- Şerife Yücesoy-Özkan- Emrah Gülboy
    586-609
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383755
  • Sarmaşık Ligi Üniversitelerinin Öğretme ve Öğrenme Merkezlerinin Kaliteli Yükseköğretime Katkıları Açısından İncelenmesi

    Aylin Akınlar- Derya Kavgaoğlu
    610-625
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383781
  • 2018 İngilizce Dersi 8. Sınıf Öğretim Programının CIPP Modeli Kullanılarak Değerlendirilmesi

    Esra Kerimoğlu- Seval Eminoğlu Küçüktepe
    626-653
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383796
  • Merkez ve Taşrada Okul Öncesi Öğretmenliği: Tekrar Aynı Yere Atanmak İster Misiniz?

    İlknur Tarman- Seval Sarıkaya
    654-676
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2024383625

Derleme Makaleler