Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 38 Sayı 3 (2024): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 38 Sayı 3 (2024): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2024-09-29
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Öğretmenlerin Denetime Yönelik Tutumları ile Mesleki Gelişimleri Arasındaki İlişki: Kanonik Korelasyon Analizi
Aydan Ordu- Nurseli Altınmakas- Mehmet Erdoğan
519-536
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024383751
Eğitim Örgütlerinde Değişim Yorgunluğuna İlişkin Öğretmen Görüşleri
Umut Çeliker- Ahmet Faruk Levent
537-551
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024383770
Dijital Çağda Öğretmenlerin Tele-Hiçleme Davranışlarına Yönelik Görüşleri
Merve Aydın- Münevver Çetin
552-566
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024383780
Dikkat Eksikliği/Hiperaktivite Bozukluğunu İçeren İnterdisipliner Eğitim Programının Öğretmenler ve Akademisyenler Üzerine Etkisi
Gonca İnce- Nurcan Yıldırım
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024383767
Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Yeniden Yerleştirmesiz Çoklu Uyaran Tercihi Değerlendirme Performanslarını Artırmada Denetleyici Koçluğun Etkileri
Gözde Tomris- Şerife Yücesoy-Özkan- Emrah Gülboy
586-609
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024383755
Sarmaşık Ligi Üniversitelerinin Öğretme ve Öğrenme Merkezlerinin Kaliteli Yükseköğretime Katkıları Açısından İncelenmesi
Aylin Akınlar- Derya Kavgaoğlu
610-625
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024383781
2018 İngilizce Dersi 8. Sınıf Öğretim Programının CIPP Modeli Kullanılarak Değerlendirilmesi
Esra Kerimoğlu- Seval Eminoğlu Küçüktepe
626-653
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024383796
Merkez ve Taşrada Okul Öncesi Öğretmenliği: Tekrar Aynı Yere Atanmak İster Misiniz?
İlknur Tarman- Seval Sarıkaya
654-676
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024383625
Derleme Makaleler
Liderliğin Ortaya Çıkışını Anlamak: Sosyal Kimlik ve Psikososyal Gelişime Odaklanan Yaklaşımların İncelenmesi
Ömer Külhancı- Serap Akfirat
677-701
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024383758
Matematik Kaygısının ve Matematik Performansının Ardındaki Örtük Nedenler: Cinsiyet Kalıp Yargısının Rolü
Mehmet Hayri Sarı- Ayşen Solak
702-720
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024383803
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!