Cilt 37 Sayı 2 (2023): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 37 Sayı 2 (2023): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2023-05-26

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • İki Önemli Öğretmenlik Mesleği Yeterliği: Eğitim Programı Okuryazarlığı ve Eğitim Programı Liderliği

    Yavuz Bolat- Muhammet Baş
    294-330
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372541
  • ‘Farklılık’ Algısını Parçalamak ve Özel Eğitim İçin Yeniden Birleştirmek

    Hatice Tanık- Burcu Seher Çalıkoğlu- Aygen Büşra Kaya
    331-363
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372455
  • Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıkları ve ‘Doğal Kaynaklar’ Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

    Sümeyye Aydın Gürler
    364-387
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372414
  • İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme

    Yusuf Kızıltaş
    388-404
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372486
  • Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Karar Verme ve Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

    Tuğba Aydemir Özalp- Mine Canan Durmuşoğlu
    405-427
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372548
  • Yetersizlikten Kaçınma Çabası Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

    Zeynep Pekin- Mehmet Engin Deniz
    428-440
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372569
  • İlkokullarda Kullanılan İngilizce Ders Kitaplarındaki Değerlerin İncelenmesi

    Gülten Feryal Gündüz- Cem Özışık
    441-466
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372534
  • Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarında Mobil Teknolojilerin Rolü

    Sibel Ergün Elverici
    467-476
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372559
  • Özel Eğitim Öğretmenleri İçin Dijital Değerlendirme Araçları: Zorluklar ve Fırsatlar

    Seda Özer Şanal
    477-488
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372556
  • Teknoloji Odaklı Fen Eğitimi Uygulamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine ve Teknoloji Entegrasyonu Öz-yeterlik Algılarına Etkisi

    Kibar Sungur Gül
    489-507
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372574
  • Matematik Ders Kitaplarında Matematiksel Akıl Yürütme ve İspat

    Sare Şengül- Büşra Kıral
    508-530
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372589
  • Anne-Çocuk Oyun Etkileşimine Bağlı Olarak Annelik Algısının İncelenmesi

    Cansu Safsoylu- İsmail Sanberk
    531-550
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372583
  • Psikolojik Yardım Talebinde Bulunan Üniversite Öğrencilerinde Psikolojik Belirtilerin Yordayıcıları Olarak Bağlanma ve Algılanan Sosyal Destek

    Ezgi Ekin Şahin
    551-564
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372558
  • Yaz Tatilinin Matematikte Öğrenme Kaybına Etkisi: Bulguların Meta-Analizi

    Gökhan Baş
    565-580
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372572
  • İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programının Paydaş Görüşlerine Göre Değerlendirmesi

    Celalettin Özden- Şükrü İlgün
    581-610
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372565
  • Bir Örgütsel Sessizlik Alanı: Millî Eğitim Bakanlığı Zümre Toplantıları

    Aydın Karabay- Gülenay Nagihan Kılıç- İbrahim Kocabaş
    611-628
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372590
  • Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Sayıların Öğretiminde Kullandıkları Gerçek Hayat İlişkilendirmelerinin İncelenmesi

    Melihan Ünlü
    629-648
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023372597