Cilt 37 Sayı 1 (2023): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 37 Sayı 1 (2023): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2023-01-30

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Erken Çocukluk Dönemi Yaşam Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

    Yakup Yıldırım- Feyzanur Çetin
    1-13
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371483
  • 'Z' Kuşağının Değer Hiyerarşilerinin Belirlenmesi

    Sevda Ceylan-Dadakoğlu- Atilla Özdemir- Baran Dadakoğlu
    14-33
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371479
  • Ters Yüz Öğrenme Uygulamalarında Öğretmen Adaylarının Pedagojik Yeterliklerinin Gelişimi: Bir Eylem Araştırması

    Sevim Aşiroğlu
    34-64
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371481
  • İki Dilli Çocukların Yaşadığı Bölgelerde Çalışan İlkokul Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Zorluklar ve Buna Dair Çözüm Önerileri

    Nurullah Düzen- Hasan Basri Memduhoğlu
    65-87
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371530
  • Özel Gereksinimleri Olan Öğrencilere Okuma Becerilerinin Öğretimi Konulu Lisansüstü Tezlerin Sistematik Derlemesi

    Emrah Gülboy- Salih Rakap
    88-117
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371475
  • Selçuk Gelişimsel Değerlendirme Envanteri (48-72 Ay)'nin Geliştirilmesi

    Alper Yusuf Köroğlu- Kezban Tepeli
    118-144
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371465
  • Lise Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışının Problemli İnternet Kullanımı ve Mükemmeliyetçilik ile İlişkisinin İncelenmesi

    Sedef Ünsal Seydooğulları- Erol Uğur- Ahmet Tanhan- Emel Genç
    145-164
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371439
  • Türk Akademik Dergilerde Yayınlanan Okul Öncesi Eğitimi İle İlgili Makalelerin İçerik Analizi

    Elif Güvelioğlu- Feyza Tantekin Erden
    165-182
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371391
  • Pandemi Döneminde Öz-Yönetimli Öğrenme Becerilerinin Duyuşsal Deneyimler Üzerindeki Yansıması

    Selma Güneş Hasgören- Gökçe Güvercin Seçkin
    183-202
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371466
  • Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Temel Okul Becerilerinin İncelenmesi

    Fatma Ülkü Yıldız- Gökhan Kayılı
    203-219
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371502
  • Köprüler İnşa Etmek: Bir Dil Sınıfında Yetişkin Öğrenenin Etkileri

    Sinan Bataklar- Aygül Bahadır
    220-231
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371520
  • Kaynaştırma Öğrencilerinin Zorbalığa Maruz Kalma Durumlarının ve Zorbalıkla Başa Çıkma Stratejilerinin Belirlenmesi

    Tuğba Sivrikaya- Müzeyyen Eldeniz Çetin
    232-252
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371532
  • Erken Çocukluk Değerlendirmesinde Kritik Bir Nokta: Öğretmenlerin Biçimlendirici Değerlendirmelerindeki Geçerlik ve Güvenirlik Konuları

    Elif Buldu- Çağla Öneren Şendil
    253-268
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371507
  • Eğitim Kooperatifi Okulları Üzerine Nitel Bir Çalışma

    İlayda Ardakoç- Ertan Görgü
    269-293
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2023371512