Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 37 Sayı 1 (2023): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 37 Sayı 1 (2023): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2023-01-30
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Erken Çocukluk Dönemi Yaşam Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yakup Yıldırım- Feyzanur Çetin
1-13
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371483
'Z' Kuşağının Değer Hiyerarşilerinin Belirlenmesi
Sevda Ceylan-Dadakoğlu- Atilla Özdemir- Baran Dadakoğlu
14-33
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371479
Ters Yüz Öğrenme Uygulamalarında Öğretmen Adaylarının Pedagojik Yeterliklerinin Gelişimi: Bir Eylem Araştırması
Sevim Aşiroğlu
34-64
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371481
İki Dilli Çocukların Yaşadığı Bölgelerde Çalışan İlkokul Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Zorluklar ve Buna Dair Çözüm Önerileri
Nurullah Düzen- Hasan Basri Memduhoğlu
65-87
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371530
Özel Gereksinimleri Olan Öğrencilere Okuma Becerilerinin Öğretimi Konulu Lisansüstü Tezlerin Sistematik Derlemesi
Emrah Gülboy- Salih Rakap
88-117
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371475
Selçuk Gelişimsel Değerlendirme Envanteri (48-72 Ay)'nin Geliştirilmesi
Alper Yusuf Köroğlu- Kezban Tepeli
118-144
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371465
Lise Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışının Problemli İnternet Kullanımı ve Mükemmeliyetçilik ile İlişkisinin İncelenmesi
Sedef Ünsal Seydooğulları- Erol Uğur- Ahmet Tanhan- Emel Genç
145-164
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371439
Türk Akademik Dergilerde Yayınlanan Okul Öncesi Eğitimi İle İlgili Makalelerin İçerik Analizi
Elif Güvelioğlu- Feyza Tantekin Erden
165-182
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371391
Pandemi Döneminde Öz-Yönetimli Öğrenme Becerilerinin Duyuşsal Deneyimler Üzerindeki Yansıması
Selma Güneş Hasgören- Gökçe Güvercin Seçkin
183-202
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371466
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Temel Okul Becerilerinin İncelenmesi
Fatma Ülkü Yıldız- Gökhan Kayılı
203-219
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371502
Köprüler İnşa Etmek: Bir Dil Sınıfında Yetişkin Öğrenenin Etkileri
Sinan Bataklar- Aygül Bahadır
220-231
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371520
Kaynaştırma Öğrencilerinin Zorbalığa Maruz Kalma Durumlarının ve Zorbalıkla Başa Çıkma Stratejilerinin Belirlenmesi
Tuğba Sivrikaya- Müzeyyen Eldeniz Çetin
232-252
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371532
Erken Çocukluk Değerlendirmesinde Kritik Bir Nokta: Öğretmenlerin Biçimlendirici Değerlendirmelerindeki Geçerlik ve Güvenirlik Konuları
Elif Buldu- Çağla Öneren Şendil
253-268
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371507
Eğitim Kooperatifi Okulları Üzerine Nitel Bir Çalışma
İlayda Ardakoç- Ertan Görgü
269-293
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2023371512
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!