Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 34 Sayı 2 (2020): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 34 Sayı 2 (2020): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2020-09-04
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Türkçe Öğretmen Adaylarının Sezgisel Yolla Dil Bilgisi Öğretimine Yönelik Hazır Bulunuşlukları
Ali Türkel- Ebru Dundar
200-211
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342172
Küresel Bağlantılar Öğrenme Alanının Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarına Yansımalarının İncelenmesi
İlker Dere- Abdullah Uçar
212-240
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342189
Mükemmeliyetçilik ile Yaşam Doyumu Arasındaki İlişkide Affetmenin Aracı Rolü
Nesrin Yangın- Fatih Camadan
241-263
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342135
Türkiye Yükseköğretim Sisteminde Eğitimin Getirileri: Ampirik Bir Uygulama
Yüksel Yeşilbağ
264-283
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342195
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Ev Ortamında Desteklenmesi
Sonnur Işıtan- Mesut Saçkes- Kazım Biber
284-298
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342154
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Kaygısı ve Mükemmeliyetçilik Düzeylerinin İncelenmesi
Savaş Akgül- Hasret Nuhoğlu
299-312
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342204
Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
Aykut Güneş- Rüyam Küçüksüleymanoğlu
313-330
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342190
Ortaokul Öğrencilerinde Anneye Bağlanma ve Benlik Saygısı
Ziya Toprak
331-343
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342209
Öğrencilerde Eudaimonianın ve Akademik Başarının Yordayıcısı Olarak Ekonomik, Sosyal ve Kültürel Düzey
Umut Birkan Özkan
344-359
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342208
Matematik Eğitimi Alanında Ölçek Geliştirme ve Ölçek Uyarlama Makaleleri: Betimsel İçerik Analizi
Özkan Ergene
360-383
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342207
Yaşam Becerileri Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaşam Becerilerine ve Sosyal Uyumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yakup Yıldırım- Zeynep Fulya Temel
384-405
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342212
İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözme Performansı Üzerinde Anlamsal Tutarlılık Etkisi
Hicran Nurse Yıldız- Derya Can
406-425
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342198
Çocukların Okula Hazırbulunuşluk Düzeyleri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Şahika Toran- Erhan Alabay
426-437
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342213
“We Enjoyed Our Childhood to The Fullest”: Early Childhood Teachers’ Risky Play Memories and Risky Play Managements
Sadiye Keleş- Özlem Yurt
438-450
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342197
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Çocuğun Bütünsel Gelişimi Açısından Değerlendirilmesi
Halil Kamışlı- Elif Karslı Çalamak- Sinan Olkun
451-467
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342200
Cinsel Eğitime Yönelik Tutum Ölçeği: Güvenilirlik ve Geçerlilik Çalışması
Şehnaz Ceylan- İsmihan Artan- Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
468-490
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342210
What Do Teachers As Adult Learners Think About MOOCs? A Case Study
Rabia Vezne
491-502
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342218
Eğitsel Robotik Uygulamaları Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Tarık Talan
503-522
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342177
Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı ile Düşünme İhtiyacı ve Duyguları İfade Etme Arasındaki İlişki
Hümeyra Sevinç- İbrahim Taş
523-541
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342219
Erken Çocukluk Çalışmalarında Gündem Olan Konuların İncelenmesi: Yaşadıkça Eğitim Dergisinin 30 Yılı
Evcan Afra Doma- Mehmet Toran
542-560
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342226
Derleme Makaleler
Teaching Evolution in Muslim Countries: Is Constructivism a Solution or a Threat?
Özgür Taşkın
561-578
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2020342202
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!