Ana içeriği atla Ana yönlendirme menüsünü atla Site alt kısmını atla
Yaşadıkça Eğitim
  • Anasayfa
  • Yayın Kurulu
  • Yayın Politikaları
    • Hakkında
    • Amaç ve Kapsam
    • Bölüm Politikaları
    • Yayın Dili
    • Değerlendirme Süreci
    • Yayın Etiği
    • Açık Erişim Politikası
    • Çıkar Çatışması Beyanı
    • Şikayet Politikası
    • İntihal Kontrolü
    • Ücretlendirme Politikası
    • Gizlilik Bildirimi
    • Yayıncı
  • Yazarlar İçin
    • Yazar Rehberi
    • Makale Şablonu
    • Makale Başvurusu
    • Telif Hakkı
    • Yazar Bilgi Paketi
    • Editöryal ve Yayım Süreci
  • Sayılar
    • Son Sayı
    • Arşiv
  • Dizinlenme
  • Duyurular
  • İletişim
Ara
  • Kayıt
  • Giriş
  1. Ana Sayfa /
  2. Arşivler /
  3. Cilt 32 Sayı 1 (2018): Yaşadıkça Eğitim

Cilt 32 Sayı 1 (2018): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 32 Sayı 1 (2018): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2018-08-08

Tüm sayı

  • PDF

Künye ve İçindekiler

  • Künye-İçindekiler

    i-iii

Araştırma Makaleleri

  • Okul Öncesi Eğitiminde Fen Eğitimi Temelinde Gerçekleştirilen STEM Uygulamalarının Öğrenci, Öğretmen ve Veli Açısından Değerlendirilmesi

    Devrim Akgündüz- Burçak Ceren Akpınar
    1-26
  • Riskli Ergen Davranışlarında Anne-Baba Eğitim Düzeyleri İle Okul Sistemi Dışında Kalmanın Etkileri

    Ayhan Erbay- Ş. Güliz Kolburan
    27-44
  • Yaşam Temelli Probleme Dayalı Öğretim Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi

    Şeyda Gül- Meryem Konu
    45-68
  • Üniversite Öğrencilerinin Üniversiteye Uyum ve Psikolojik Yardım Aramaya İlişkin Görüşleri

    Ece Emre Müezzin- Alim Kaya
    69-90

Makale Gönder

Makale Gönder

Dil

  • English
  • Türkçe

Bilgi

  • Okuyucular İçin
  • Yazarlar İçin
  • Kütüphaneciler İçin

crossref

sm

Bizi Takip Edin!

 

  Okuyucular Yazarlar Hakemler Editöryal
 
  Son Sayı Yazar Rehberi Hakem Olma Yayın Kurulu
  Tüm Sayıları Gör Makale Şablonu Hakem Rehberi Etik Konular
    Makale Başvurusu Etik Konular
Dergi Yönetim Sistemi Hakkında.