Ana içeriği atla Ana yönlendirme menüsünü atla Site alt kısmını atla
Yaşadıkça Eğitim Dergisi
  • Anasayfa
  • Yayın Kurulu
  • Yayın Politikaları
    • Hakkında
    • Amaç ve Kapsam
    • Bölüm Politikaları
    • Yayın Dili
    • Değerlendirme Süreci
    • Yayın Etiği
    • Açık Erişim Politikası
    • Çıkar Çatışması Beyanı
    • Şikayet Politikası
    • İntihal Kontrolü
    • Ücretlendirme Politikası
    • Gizlilik Bildirimi
    • Yayıncı
  • Yazarlar İçin
    • Yazar Rehberi
    • Makale Şablonu
    • Makale Başvurusu
    • Telif Hakkı
    • Yazar Bilgi Paketi
    • Editöryal ve Yayım Süreci
  • Sayılar
    • Son Sayı
    • Arşiv
  • Dizinlenme
  • Duyurular
  • İletişim
Ara
  • Kayıt
  • Giriş
  1. Ana Sayfa /
  2. Arşivler /
  3. Cilt 30 Sayı 1 (2016): Yaşadıkça Eğitim

Yayınlanmış: 2016-05-08

Tüm sayı

  • PDF

Künye ve İçindekiler

  • Künye-İçindekiler
    i-iii
    • PDF

Araştırma Makaleleri

  • Bütünleştirici Eğitim Takım İşidir: Farklı İhtiyaçları Olan Öğrencilerin Fen Derslerinde Desteklenmesi
    Filiz Polat, Sibel Erduran
    1-20
    • PDF (English)
  • Denetim Tebliğlerine Göre Okullarda Müzecilik Eğitimi
    Muzaffer Şimşek
    21-30
    • PDF
  • Sınıf Yönetiminde Öğretmenlerin Kontrol Düzeyini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi
    Z. Nalan Yılmaz, Ali E. Şahin
    31-42
    • PDF
  • Maarif Müfettişlerinin Sınıf/Ders Denetimi Görevlerinden Muaf Tutulmalarına İlişkin Görüşleri
    İzzet Kaplan
    43-60
    • PDF
Makale Gönder
Dil
  • English
  • Türkçe
Bilgi
  • Okuyucular İçin
  • Yazarlar İçin
  • Kütüphaneciler İçin

Yeni Sayı
  • Atom logosu
  • RSS2 logosu
  • RSS1 logosu

Bizi Takip Edin!

 

  Okuyucular Yazarlar Hakemler Editöryal
 
  Son Sayı Yazar Rehberi Hakem Olma Yayın Kurulu
  Tüm Sayıları Gör Makale Şablonu Hakem Rehberi Etik Konular
    Makale Başvurusu Etik Konular