Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 35 Sayı 1 (2021): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 35 Sayı 1 (2021): Yaşadıkça Eğitim
Prof.Dr. Doğan Cüceloğlu anısına ithafen...
Yayınlanmış:
2021-03-10
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukları Değerlendirmedeki Yeterlilik Düzeyleri ve Kullandıkları Araçlar
Nesrin Işıkoğlu Erdoğan- Selcen Aydoğan- Serap Efe Kendüzler- Ezgi Dülger- Ayşe Aydın- Hızır Dinler
1-19
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351230
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının ve Uygulama Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Funda Eda Tonga- Feyza Tantekin Erden
20-37
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351228
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuklardaki Problem Davranışı Belirleme ve Davranışa Müdahale Stratejileri
Melda Kılıç- Sinan Kalkan- Canan Avcı
38-52
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351239
Çocuklarla İlgili Haberlerin Çocuk Hakları Bağlamında Değerlendirilmesi: KKTC Ulusal Gazeteleri Örneği
Mualla Nur Dolar- Nihan Koran
53-77
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351241
Liderlik Tiplerinin Öğretmenlerdeki Örgütsel Sessizlik Üzerindeki Yordayıcılığının İncelenmesi
Gülsün Karabay- Elif Özge Erbay
78-87
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351244
İngilizce Dersinde UbD Temelli Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Öğrenciler Üzerindeki Yansımalarının İncelenmesi
Zaika Tuğçe Bodur- Nihal Yurtseven
88-103
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351245
Türkiye’de İlk ve Orta Öğretimde Özel Gereksinimli Öğrencilere Yönelik Eğitim Politikalarının İncelenmesi
Nihan Temiz- Bülent Yılmaz
104-131
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351232
Açık Havada Eğitim: Okul Öncesi Eğitim Programı Materyalleri Bağlamında Bir Değerlendirme
Neşe Aşkar
132-153
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351236
COVID-19 Sürecinde Çoklu Yetersizliği Olan Çocukların Ailelerine Sunulan Destekler: Bir Durum Çalışması
Adile Emel Sardohan Yıldırım- Burak Bozak
154-172
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351247
Okul PDR Hizmetleri Yönetmeliklerinin Beş Yıllık Kalkınma Planları ve MEB Şûra Kararlarına Uyumunun İncelenmesi
Şermin Külahoğlu- Rüyam Küçüksüleymanoğlu
173-191
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351242
Yaşam Kalitesinin Yordayıcıları Olarak Psikolojik İyi Oluş ve Yaşam Doyumu
Ramazan Demir- Ahmet Tanhan- İlhan Çiçek- İbrahim Yerlikaya- Sevilay Çırak Kurt- Büşra Ünverdi
192-206
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351256
2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı İlkokul Öğretim Programları Üzerine Bir Değerlendirme
Hakan Dedeoğlu- İlhan Polat
207-220
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351263
Ergenlerde Gelecek Beklentileri ve Okula Uyum İlişkisi
Ayşenur Makas- Betül Düşünceli
221-234
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351264
21. Yüzyıl Becerileri Açısından MEB Okul Öncesi Eğitim Programına Eleştirel Bir Bakış
Mustafa Çetin- Güler Çetin
235-255
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351258
Derleme Makaleler
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Üzerine Kavramsal Bir Çerçeve ve Türk Eğitim Sistemi İçin Çıkarımlar
Abdurrahman İlğan
256-280
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351225
Erken Çocukluk Eğitim Müfredatı ve İlgili Dokümanlar Kapsamında Aile ve Ebeveynliğe Eleştirel Bir Bakış
Sevim Karaoğlu
281-293
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351234
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının İsim Yazma Becerileri: “İşte Benim Harflerim!”
Gökçe Karaman Benli
294-310
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021351260
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!