Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 36 Sayı 2 (2022): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 36 Sayı 2 (2022): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2022-05-16
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Yaşam Doyumunun Duyguları İfade Etme, Kendini Toparlama Gücü ve Algılanan Sosyal Destek Açısından İncelenmesi
Samet Makas- Eyüp Çelik
252-263
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362359
Okuma Kulüplerinin İşlevleri ve Okuma Kültürüne ve Alışkanlığına Etkileri
Bülent Yılmaz- Emine Cengiz
264-290
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362392
Tek Denekli Araştırmalarda Etki Büyüklüğü Hesaplamada Kullanılan Örtüşmeyen Veriye Dayalı Yöntemlerin İncelenmesi
Şerife Balıkcı- Sinan Kalkan- Salih Rakap- Yusuf Akemoğlu
291-306
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362393
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin COVID-19 Döneminde Gerçekleştirilen Acil Uzaktan Eğitim Sürecine İlişkin Deneyimleri ve Yeni Normale Dair Öngörüleri
İrem Elçi- Vural Tünkler
307-324
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362385
Bir Türk Devlet Üniversitesindeki İngilizce Eğitim Verilen Bölümlerdeki Birinci Sınıf Öğrencilerine Sunulan “Akademik Yazım” Dersinin Faydaları
Burak Tomak
325-338
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362415
Öğretmen Adaylarının Erken Çocukluk Döneminde Cinsel Eğitim ve Çocuk Cinsel İstismarına Yönelik Görüşleri
Ahmet Simsar- Bala Çapar
339-357
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362369
3-14 Yaş Arasındaki Çocuklara Yönelik Yoga Uygulamalarının Sistematik Analizi
Ayşenur Peker- Refika Olgan
358-383
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362358
Uzaktan Eğitim Sonrası Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Görüşleri
Büşra Bakioğlu- Mustafa Çevik
384-401
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362451
Okul Yönetiminin Sorunları: Okul Müdürlerinin Değerlendirmeleri
Ertuğ Can
402-433
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362411
Psikolojik Danışmanların Psikolojik Sağlamlıkları ile Örgütsel Mutlulukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Hilal Güzel Kayaalp- Fatih Camadan
434-452
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362380
Matematik Öğretmenlerinin Eş Zamanlı Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Sema Acar- Bilge Peker
453-471
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362401
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıfta Ekran Medyası Kullanım Şekilleri ve Tercihlerinin İncelenmesi
Rahime Çiçek- Volkan Şahin
472-490
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362425
Ataması Yapılmayan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Alanlarına Ayrılan Kontenjan Sayılarına İlişkin Görüşleri
Kudret Aykırı
491-519
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362410
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Kaynaşıklık Üzerine Sistematik Bir Analiz
Yağmur Bahar- Nilay T. Bümen
520-554
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362430
Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri Dersinde Stop-Motion Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Enver Türksoy- Gülşen Altıntaş
555-568
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362427
Derleme Makaleler
Erken Dönemlerde Finansal Farkındalığın Gelişmesi ve Finansal Okuryazarlık Konularının Matematik Dersine Entegresi
Melike Tural Sönmez
569-589
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2022362402
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!