Cilt 36 Sayı 2 (2022): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 36 Sayı 2 (2022): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2022-05-16

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Yaşam Doyumunun Duyguları İfade Etme, Kendini Toparlama Gücü ve Algılanan Sosyal Destek Açısından İncelenmesi

    Samet Makas- Eyüp Çelik
    252-263
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362359
  • Okuma Kulüplerinin İşlevleri ve Okuma Kültürüne ve Alışkanlığına Etkileri

    Bülent Yılmaz- Emine Cengiz
    264-290
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362392
  • Tek Denekli Araştırmalarda Etki Büyüklüğü Hesaplamada Kullanılan Örtüşmeyen Veriye Dayalı Yöntemlerin İncelenmesi

    Şerife Balıkcı- Sinan Kalkan- Salih Rakap- Yusuf Akemoğlu
    291-306
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362393
  • Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin COVID-19 Döneminde Gerçekleştirilen Acil Uzaktan Eğitim Sürecine İlişkin Deneyimleri ve Yeni Normale Dair Öngörüleri

    İrem Elçi- Vural Tünkler
    307-324
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362385
  • Bir Türk Devlet Üniversitesindeki İngilizce Eğitim Verilen Bölümlerdeki Birinci Sınıf Öğrencilerine Sunulan “Akademik Yazım” Dersinin Faydaları

    Burak Tomak
    325-338
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362415
  • Öğretmen Adaylarının Erken Çocukluk Döneminde Cinsel Eğitim ve Çocuk Cinsel İstismarına Yönelik Görüşleri

    Ahmet Simsar- Bala Çapar
    339-357
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362369
  • 3-14 Yaş Arasındaki Çocuklara Yönelik Yoga Uygulamalarının Sistematik Analizi

    Ayşenur Peker- Refika Olgan
    358-383
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362358
  • Uzaktan Eğitim Sonrası Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Görüşleri

    Büşra Bakioğlu- Mustafa Çevik
    384-401
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362451
  • Okul Yönetiminin Sorunları: Okul Müdürlerinin Değerlendirmeleri

    Ertuğ Can
    402-433
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362411
  • Psikolojik Danışmanların Psikolojik Sağlamlıkları ile Örgütsel Mutlulukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Hilal Güzel Kayaalp- Fatih Camadan
    434-452
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362380
  • Matematik Öğretmenlerinin Eş Zamanlı Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri

    Sema Acar- Bilge Peker
    453-471
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362401
  • Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıfta Ekran Medyası Kullanım Şekilleri ve Tercihlerinin İncelenmesi

    Rahime Çiçek- Volkan Şahin
    472-490
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362425
  • Ataması Yapılmayan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Alanlarına Ayrılan Kontenjan Sayılarına İlişkin Görüşleri

    Kudret Aykırı
    491-519
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362410
  • Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Kaynaşıklık Üzerine Sistematik Bir Analiz

    Yağmur Bahar- Nilay T. Bümen
    520-554
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362430
  • Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri Dersinde Stop-Motion Uygulamalarına İlişkin Görüşleri

    Enver Türksoy- Gülşen Altıntaş
    555-568
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2022362427

Derleme Makaleler