Cilt 35 Sayı 2 (2021): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 35 Sayı 2 (2021): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2021-09-09

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Okul Öncesi Dönemde Sosyal-Duygusal Gelişimin Desteklenmesi: Piramit Modeli ile İlgili Çalışmaların Gözden Geçirilmesi ve Ayrıntılı Bibliyografisi

    Sinan Kalkan- Salih Rakap
    311-332
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352280
  • Okul Öncesi Eğitimin Genel Görünümü: Okul Yöneticileri Bağlamında Bir Değerlendirme

    Ertuğ Can- Şeyda Kılıç
    333-366
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352272
  • Üniversite Öğrencilerinin Kayırmacılık Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

    Nesip Demirbilek
    367-381
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352292
  • Mekanik İtaat ve Bilinçli Uyum İkileminde Yönetimsel Disiplin Olgusuna İlişkin Bir Araştırma: Ortaokullar Örneği

    Aydın Karabay- Hasan Akgündüz
    382-402
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352278
  • Erken Çocukluk Dönemine Ait Resimli Çocuk Kitaplarında Cinsel Eğitim Unsurlarının İncelenmesi

    Gökçen Merve Öztürk- Nihan Feyman Gök
    403-419
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352293
  • Öğrencilerin Üçlü Kodlama Modelinde Sunulan Sayısal Büyüklükleri Sayı Doğrusunda Tahminleri

    Mehmet Hayri Sarı- Sinan Olkun
    420-440
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352306
  • Öğretmenlerin Müdür Desteği Algıları ile Okulların Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki

    Fatma Kalkan- Emine Dağlı
    441-458
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352273
  • C5.0 Karar Ağacı Algoritması ile Öğretmenlerin FeTeMM Farkındalıklarının İncelenmesi

    Neşe Dokumacı Sütçü
    459-476
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352298
  • Erken Çocuklukta Öz Düzenleme ile Bilişsel Tempo Arasındaki İlişki

    Ezgi Yıldız- Sezai Koçyiğit
    477-500
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352320
  • Afyonkarahisar İlindeki Altı Okulda Bulunan 1930-1940 ve 2000-2010 Yıllarına Ait Teftiş Raporlarına Göre İlköğretimde Öğrenci Sorunları ve Çözüm Önerileri

    Muzaffer Şimşek
    501-519
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352271
  • Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim ile Okul Öncesi Eğitimden İlkokula Geçiş Hakkında Veli Görüşleri

    Ahmet Sami Konca- Tuğba Çakır
    520-545
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352307
  • Okul Öncesi Öğretmen Sorularının Türleri ve Bilişsel Talepleri

    Serenay Başalev- Yılmaz Soysal
    546-579
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352276
  • Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yönelik Kaygılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

    Bahar Gümrükçü Bilgici- Naim Ünver
    580-593
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352317
  • Beslenme Eğitiminin Çocukların Beslenme Kararları ve Akıl Yürütme Örüntüleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

    Özge Yıldırım Süt- Ali Yiğit Kutluca
    594-620
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352333
  • Ebeveynlik Görevleri Kontrol Listesi’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması

    Hurşide Kübra Özkan Kunduracı- Ayşe Belgin Aksoy
    621-639
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352313
  • Yeni Normalin Erken Çocukluk Dönemi Üzerindeki Etkilerinin Ebeveyn Görüşleri Alınarak İncelenmesi

    Beyzanur Ok- Nurdan Torun- Dila Nur Yazıcı
    640-654
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352308
  • Öğretmen Adaylarının Örnek Olaylara Ait Çözüm Stratejilerinin Çok yüzeyli Rasch Model ile İncelenmesi

    Süleyman Demir
    655-670
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352303
  • Eğitim Konulu Filmlerin Sınıf Yönetiminin Boyutları Açısından İncelenmesi

    Emrullah Akcan- Mevlüt Kara
    671-695
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352325
  • İlköğretim Okullarında Dönüşümcü Liderlik ve İş Doyumunun Yenilikçilik ile İlişkisi

    Necati Çobanoğlu
    696-714
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352330
  • Ortaöğretim Dokuzuncu Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Kök Değerler Çerçevesinde İncelenmesi

    İbrahim Çetin- Ahmet Mutluoğlu- Derya Özlem Yazlık- Ahmet Erdoğan
    715-732
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352297
  • Anasınıfı Öğretmenleri ve İlkokul Yöneticilerinin 4+4+4 Eğitim Sisteminin Okul Öncesi Eğitime Yansımalarına İlişkin Görüşleri

    Songül Giren
    733-757
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352324

Derleme Makaleler

  • Anlatı Oyun Pedagojisi: Erken Çocukluk Eğitiminde Oyun Temelli Bir Yaklaşım

    Zeynep Fulya Temel- Aslı Temiz Çağlar
    758-773
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352291
  • Salgın Sürecinde ve Sonrasında Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi İçin Karma Bir Program Önerisi

    Selçuk Doğan- Nihal Yurtseven
    774-792
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352266
  • Kültürlerarası İletişimsel Yeti: Neden Yabancı Dil Öğretiminde Önemlidir ve Nasıl Geliştirilebilir?

    Seçil Tümen Akyıldız- Vildan Çelik- Kwestan Hussein Ahmed
    793-803
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2021352314