Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 35 Sayı 2 (2021): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 35 Sayı 2 (2021): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2021-09-09
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Okul Öncesi Dönemde Sosyal-Duygusal Gelişimin Desteklenmesi: Piramit Modeli ile İlgili Çalışmaların Gözden Geçirilmesi ve Ayrıntılı Bibliyografisi
Sinan Kalkan- Salih Rakap
311-332
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352280
Okul Öncesi Eğitimin Genel Görünümü: Okul Yöneticileri Bağlamında Bir Değerlendirme
Ertuğ Can- Şeyda Kılıç
333-366
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352272
Üniversite Öğrencilerinin Kayırmacılık Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Nesip Demirbilek
367-381
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352292
Mekanik İtaat ve Bilinçli Uyum İkileminde Yönetimsel Disiplin Olgusuna İlişkin Bir Araştırma: Ortaokullar Örneği
Aydın Karabay- Hasan Akgündüz
382-402
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352278
Erken Çocukluk Dönemine Ait Resimli Çocuk Kitaplarında Cinsel Eğitim Unsurlarının İncelenmesi
Gökçen Merve Öztürk- Nihan Feyman Gök
403-419
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352293
Öğrencilerin Üçlü Kodlama Modelinde Sunulan Sayısal Büyüklükleri Sayı Doğrusunda Tahminleri
Mehmet Hayri Sarı- Sinan Olkun
420-440
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352306
Öğretmenlerin Müdür Desteği Algıları ile Okulların Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Fatma Kalkan- Emine Dağlı
441-458
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352273
C5.0 Karar Ağacı Algoritması ile Öğretmenlerin FeTeMM Farkındalıklarının İncelenmesi
Neşe Dokumacı Sütçü
459-476
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352298
Erken Çocuklukta Öz Düzenleme ile Bilişsel Tempo Arasındaki İlişki
Ezgi Yıldız- Sezai Koçyiğit
477-500
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352320
Afyonkarahisar İlindeki Altı Okulda Bulunan 1930-1940 ve 2000-2010 Yıllarına Ait Teftiş Raporlarına Göre İlköğretimde Öğrenci Sorunları ve Çözüm Önerileri
Muzaffer Şimşek
501-519
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352271
Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim ile Okul Öncesi Eğitimden İlkokula Geçiş Hakkında Veli Görüşleri
Ahmet Sami Konca- Tuğba Çakır
520-545
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352307
Okul Öncesi Öğretmen Sorularının Türleri ve Bilişsel Talepleri
Serenay Başalev- Yılmaz Soysal
546-579
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352276
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yönelik Kaygılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Bahar Gümrükçü Bilgici- Naim Ünver
580-593
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352317
Beslenme Eğitiminin Çocukların Beslenme Kararları ve Akıl Yürütme Örüntüleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Özge Yıldırım Süt- Ali Yiğit Kutluca
594-620
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352333
Ebeveynlik Görevleri Kontrol Listesi’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Hurşide Kübra Özkan Kunduracı- Ayşe Belgin Aksoy
621-639
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352313
Yeni Normalin Erken Çocukluk Dönemi Üzerindeki Etkilerinin Ebeveyn Görüşleri Alınarak İncelenmesi
Beyzanur Ok- Nurdan Torun- Dila Nur Yazıcı
640-654
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352308
Öğretmen Adaylarının Örnek Olaylara Ait Çözüm Stratejilerinin Çok yüzeyli Rasch Model ile İncelenmesi
Süleyman Demir
655-670
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352303
Eğitim Konulu Filmlerin Sınıf Yönetiminin Boyutları Açısından İncelenmesi
Emrullah Akcan- Mevlüt Kara
671-695
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352325
İlköğretim Okullarında Dönüşümcü Liderlik ve İş Doyumunun Yenilikçilik ile İlişkisi
Necati Çobanoğlu
696-714
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352330
Ortaöğretim Dokuzuncu Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Kök Değerler Çerçevesinde İncelenmesi
İbrahim Çetin- Ahmet Mutluoğlu- Derya Özlem Yazlık- Ahmet Erdoğan
715-732
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352297
Anasınıfı Öğretmenleri ve İlkokul Yöneticilerinin 4+4+4 Eğitim Sisteminin Okul Öncesi Eğitime Yansımalarına İlişkin Görüşleri
Songül Giren
733-757
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352324
Derleme Makaleler
Anlatı Oyun Pedagojisi: Erken Çocukluk Eğitiminde Oyun Temelli Bir Yaklaşım
Zeynep Fulya Temel- Aslı Temiz Çağlar
758-773
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352291
Salgın Sürecinde ve Sonrasında Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi İçin Karma Bir Program Önerisi
Selçuk Doğan- Nihal Yurtseven
774-792
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352266
Kültürlerarası İletişimsel Yeti: Neden Yabancı Dil Öğretiminde Önemlidir ve Nasıl Geliştirilebilir?
Seçil Tümen Akyıldız- Vildan Çelik- Kwestan Hussein Ahmed
793-803
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2021352314
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!