Cilt 34 Sayı 2 (2020): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 34 Sayı 2 (2020): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2020-09-04

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Türkçe Öğretmen Adaylarının Sezgisel Yolla Dil Bilgisi Öğretimine Yönelik Hazır Bulunuşlukları

    Ali Türkel- Ebru Dundar
    200-211
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342172
  • Küresel Bağlantılar Öğrenme Alanının Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarına Yansımalarının İncelenmesi

    İlker Dere- Abdullah Uçar
    212-240
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342189
  • Mükemmeliyetçilik ile Yaşam Doyumu Arasındaki İlişkide Affetmenin Aracı Rolü

    Nesrin Yangın- Fatih Camadan
    241-263
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342135
  • Türkiye Yükseköğretim Sisteminde Eğitimin Getirileri: Ampirik Bir Uygulama

    Yüksel Yeşilbağ
    264-283
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342195
  • Erken Okuryazarlık Becerilerinin Ev Ortamında Desteklenmesi

    Sonnur Işıtan- Mesut Saçkes- Kazım Biber
    284-298
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342154
  • Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Kaygısı ve Mükemmeliyetçilik Düzeylerinin İncelenmesi

    Savaş Akgül- Hasret Nuhoğlu
    299-312
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342204
  • Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki

    Aykut Güneş- Rüyam Küçüksüleymanoğlu
    313-330
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342190
  • Ortaokul Öğrencilerinde Anneye Bağlanma ve Benlik Saygısı

    Ziya Toprak
    331-343
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342209
  • Öğrencilerde Eudaimonianın ve Akademik Başarının Yordayıcısı Olarak Ekonomik, Sosyal ve Kültürel Düzey

    Umut Birkan Özkan
    344-359
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342208
  • Matematik Eğitimi Alanında Ölçek Geliştirme ve Ölçek Uyarlama Makaleleri: Betimsel İçerik Analizi

    Özkan Ergene
    360-383
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342207
  • Yaşam Becerileri Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaşam Becerilerine ve Sosyal Uyumlarına Etkisinin İncelenmesi

    Yakup Yıldırım- Zeynep Fulya Temel
    384-405
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342212
  • İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözme Performansı Üzerinde Anlamsal Tutarlılık Etkisi

    Hicran Nurse Yıldız- Derya Can
    406-425
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342198
  • Çocukların Okula Hazırbulunuşluk Düzeyleri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Şahika Toran- Erhan Alabay
    426-437
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342213
  • “We Enjoyed Our Childhood to The Fullest”: Early Childhood Teachers’ Risky Play Memories and Risky Play Managements

    Sadiye Keleş- Özlem Yurt
    438-450
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342197
  • Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Çocuğun Bütünsel Gelişimi Açısından Değerlendirilmesi

    Halil Kamışlı- Elif Karslı Çalamak- Sinan Olkun
    451-467
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342200
  • Cinsel Eğitime Yönelik Tutum Ölçeği: Güvenilirlik ve Geçerlilik Çalışması

    Şehnaz Ceylan- İsmihan Artan- Fatma Betül Kurnaz Adıbatmaz
    468-490
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342210
  • What Do Teachers As Adult Learners Think About MOOCs? A Case Study

    Rabia Vezne
    491-502
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342218
  • Eğitsel Robotik Uygulamaları Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

    Tarık Talan
    503-522
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342177
  • Üniversite Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı ile Düşünme İhtiyacı ve Duyguları İfade Etme Arasındaki İlişki

    Hümeyra Sevinç- İbrahim Taş
    523-541
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342219
  • Erken Çocukluk Çalışmalarında Gündem Olan Konuların İncelenmesi: Yaşadıkça Eğitim Dergisinin 30 Yılı

    Evcan Afra Doma- Mehmet Toran
    542-560
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342226

Derleme Makaleler

  • Teaching Evolution in Muslim Countries: Is Constructivism a Solution or a Threat?

    Özgür Taşkın
    561-578
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020342202