Cilt 34 Sayı 1 (2020): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 34 Sayı 1 (2020): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2020-03-15

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Türkiye’de İlkokulda Kaynaştırma Eğitimiyle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Betimsel İncelemesi

    Nesrin Sönmez- Betül Özcan
    1-27
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020341121
  • Üniversite Öğrencilerinde Duygusal Zekâ ile Okul Doyumu İlişkisinde Akademik Mükemmeliyetçilik ve Ertelemenin Sıralı Aracılığı

    Begüm Satıcı
    28-41
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020341142
  • Okul Yöneticilerinin Okul Liderliğinde Yetiştirilme ve Sorun Yaşama Seviyeleri

    Mehmet Fatih Karacabey- Kıvanç Bozkuş
    42-57
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020341159
  • Eğitim Paydaşlarının Okul Öncesi Eğitimin Zorunlu Olmasına İlişkin Görüşleri

    Ramazan Sak- İkbal Tuba Şahin-Sak- Çağla Öneren-Şendil- Necdet Taşkın
    58-78
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020341161
  • Öğretmenlerin Mesleki Sorun Tanımları: Okul Öncesi Öğretmenleri Bağlamında Bir Değerlendirme

    Cansu Başturan- Ertan Görgü
    79-98
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020341163
  • Descriptive Analysis of Reasons of Participating Literacy Courses and Effects of Being Literate

    Ayhan Erbay
    99-110
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020341169
  • Okul Yöneticileri Kendi Mesleki Gelişim Etkinliklerini Nasıl Algılıyorlar?

    Gamze Kasalak
    111-130
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020341139
  • Yetişkinlerin Halk Eğitim Merkezlerindeki Eğitim Faaliyetlerine Olan İstemlerinin Farklı Değişkenler Bakımından İncelenmesi

    Ensar Aktaş- Hüseyin Yolcu
    131-151
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020341166
  • Öğretmenlerin Toplumsal Saygınlık ve İmajlarına Olumsuz Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

    Taner Atmaca
    152-167
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020341165
  • Mentorluk Becerileri Değerlendirme Aracının (MEBDA) Geliştirilmesi

    Berna Aslan- Çağlayan Dinçer- Ayşe Gönül Akçamete
    168-185
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020341160

Derleme Makaleler

  • Erken Dönemde Matematik Konuşmaları

    İrem Gürgah Oğul- Yaşare Aktaş Arnas
    186-199
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2020341171