Cilt 33 Sayı 2 (2019): Yaşadıkça Eğitim

					Cilt 33 Sayı 2 (2019): Yaşadıkça Eğitim Gör
Yayınlanmış: 2019-09-19

Tüm sayı

Araştırma Makaleleri

  • Öğretmen Adaylarının Yazılı Argümanlarının Gelişiminde Akran ve Öğretmen Değerlendirmesinin Etkisinin Karşılaştırılması

    Duygu Metin Peten
    121-139
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332108
  • Okul Müdürlerinin Aday Öğretmenlere Rehberlik Etmeleri ile Liderlik Oryantasyonları Arasındaki İlişki

    Mehmet Fatih Karacabey
    140-150
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332113
  • Bir Öğretim Yapan Bir Gözlemci Modelinin Sınıf Öğretmenlerinin Etkili Öğretim Becerilerine Etkisi

    Nilay Kayhan- Gönül Akçamete
    151-168
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332117
  • Özel Eğitim Kurumlarının Fiziksel Koşullarının Evrensel Tasarım İlkeleri Doğrultusunda İncelenmesi: Eskişehir Örneği

    Gamze Kaplan- Veysel Aksoy
    169-186
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332126
  • Ortaokul Öğrencilerinin Ters Yüz Öğrenme Hazırbulunuşlukları ile Araştırma/Sorgulamaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki

    Ishak Kozikoğlu- Kader Camuşcu
    187-201
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332132
  • Üniversite ve Toplum Bütünleşmesinde Örnek Bir Uygulama: Bilim Üniversitede Çocuklarla Buluşuyor

    Neriman Aral- Ece Özdoğan Özbal- Figen Gürsoy- Saliha Çetin Sultanoğlu- Ezgi Fındık- Aybüke Yurteri Tiryaki
    202-215
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332105
  • Türkiye’de Yaşayan Suriyeli Çocuklar ve Aileleri: Anlatılmayan Karşıt Hikâyeler

    Elif Karslı Çalamak- Ersoy Erdemir
    216-246
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332119
  • Çocuk Gelişimi Lisans Öğrencilerinin Küresel Vatandaşlık Düzeyi ile Çocuk Haklarına İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki

    Erhan Alabay- Sevcan Yağan Güder
    247-261
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332102
  • Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma Beceri Düzeylerinin İncelenmesi

    Emine Balcı
    262-274
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332120
  • Öğrenmeyi Öğrenme Üzerine Ev Temelli Aile Katılımı Çalışması

    Gülten Feryal Gündüz
    275-305
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332129
  • Ortaokul Öğrencilerinin Duygu Düzenleme Becerileri ile Bilinçli Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Ziya Toprak- Sevgi Çetiner Bacak
    306-317
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332133
  • Ergenlerde Okul Aidiyeti, Okul İşlevleri ve Psikolojik Uyum Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Gökmen Arslan- Ahmet Tanhan
    318-332
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332127
  • Örgütsel Yabancılaşmanın Yordayıcısı Olarak Farklılıkların Yönetimi

    Ali Çelik- Sultan Bilge Keskinkılıç Kara
    333-356
    DOI: https://doi.org/10.33308/26674874.2019332118