Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Yaşadıkça Eğitim Dergisi
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 33 Sayı 2 (2019): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2019-09-19
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Öğretmen Adaylarının Yazılı Argümanlarının Gelişiminde Akran ve Öğretmen Değerlendirmesinin Etkisinin Karşılaştırılması
Duygu Metin Peten
121-139
PDF
Okul Müdürlerinin Aday Öğretmenlere Rehberlik Etmeleri ile Liderlik Oryantasyonları Arasındaki İlişki
Mehmet Fatih Karacabey
140-150
PDF
Bir Öğretim Yapan Bir Gözlemci Modelinin Sınıf Öğretmenlerinin Etkili Öğretim Becerilerine Etkisi
Nilay Kayhan, Gönül Akçamete
151-168
PDF (English)
Özel Eğitim Kurumlarının Fiziksel Koşullarının Evrensel Tasarım İlkeleri Doğrultusunda İncelenmesi: Eskişehir Örneği
Gamze Kaplan, Veysel Aksoy
169-186
PDF
Ortaokul Öğrencilerinin Ters Yüz Öğrenme Hazırbulunuşlukları ile Araştırma/Sorgulamaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Ishak Kozikoğlu, Kader Camuşcu
187-201
PDF
Üniversite ve Toplum Bütünleşmesinde Örnek Bir Uygulama: Bilim Üniversitede Çocuklarla Buluşuyor
Neriman Aral, Ece Özdoğan Özbal, Figen Gürsoy, Saliha Çetin Sultanoğlu, Ezgi Fındık, Aybüke Yurteri Tiryaki
202-215
PDF (English)
Türkiye’de Yaşayan Suriyeli Çocuklar ve Aileleri: Anlatılmayan Karşıt Hikâyeler
Elif Karslı Çalamak, Ersoy Erdemir
216-246
PDF
Çocuk Gelişimi Lisans Öğrencilerinin Küresel Vatandaşlık Düzeyi ile Çocuk Haklarına İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki
Erhan Alabay, Sevcan Yağan Güder
247-261
PDF
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
Emine Balcı
262-274
PDF
Öğrenmeyi Öğrenme Üzerine Ev Temelli Aile Katılımı Çalışması
Gülten Feryal Gündüz
275-305
PDF
Ortaokul Öğrencilerinin Duygu Düzenleme Becerileri ile Bilinçli Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ziya Toprak, Sevgi Çetiner Bacak
306-317
PDF
Ergenlerde Okul Aidiyeti, Okul İşlevleri ve Psikolojik Uyum Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Gökmen Arslan, Ahmet Tanhan
318-332
PDF
Örgütsel Yabancılaşmanın Yordayıcısı Olarak Farklılıkların Yönetimi
Ali Çelik, Sultan Bilge Keskinkılıç Kara
333-356
PDF
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
Yeni Sayı
Bizi Takip Edin!