Ana içeriği atla Ana yönlendirme menüsünü atla Site alt kısmını atla
Yaşadıkça Eğitim Dergisi
  • Anasayfa
  • Yayın Kurulu
  • Yayın Politikaları
    • Hakkında
    • Amaç ve Kapsam
    • Bölüm Politikaları
    • Yayın Dili
    • Değerlendirme Süreci
    • Yayın Etiği
    • Açık Erişim Politikası
    • Çıkar Çatışması Beyanı
    • Şikayet Politikası
    • İntihal Kontrolü
    • Ücretlendirme Politikası
    • Gizlilik Bildirimi
    • Yayıncı
  • Yazarlar İçin
    • Yazar Rehberi
    • Makale Şablonu
    • Makale Başvurusu
    • Telif Hakkı
    • Yazar Bilgi Paketi
    • Editöryal ve Yayım Süreci
  • Sayılar
    • Son Sayı
    • Arşiv
  • Dizinlenme
  • Duyurular
  • İletişim
Ara
  • Kayıt
  • Giriş
  1. Ana Sayfa /
  2. Arşivler /
  3. Cilt 31 Sayı 2 (2017): Yaşadıkça Eğitim

Yayınlanmış: 2017-12-08

Tüm sayı

  • PDF

Künye ve İçindekiler

  • Künye-İçindekiler
    i-iii
    • PDF

Araştırma Makaleleri

  • Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Ergenlerde Yaşam Doyumu Ve Okula Bağlanma Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Gizem Yağmur Değirmenci, Duyan Mağden
    1-10
    • PDF
  • Sınıf Öğretmenlerinin İlkokula Hazırlık Sürecinde Okul Öncesi Eğitimden Beklentileri
    Serpil Pekdoğan
    11-22
    • PDF
  • Ortaöğretim Öğrencilerinin Fen Teknoloji Matematik ve Mühendislik Alanlarını Seçmeyi Düşünme Nedenleri
    Fidan Korkut Owen, Bahtiyar Eraslan Çapan
    23-40
    • PDF
  • Gelecek Üzerine Araştırma Yapma Yöntemlerinin Eğitim Araştırmalarında Kullanılması
    Sevinç Tunalı, Ercan Kiraz
    41-54
    • PDF
  • Ergenlerin Özgüven Düzeyi ile Yaşam Amacı ve Diğerleriyle Olumlu İlişkiler Arasındaki İlişki
    Okan Bilgin
    55-66
    • PDF
Makale Gönder
Dil
  • English
  • Türkçe
Bilgi
  • Okuyucular İçin
  • Yazarlar İçin
  • Kütüphaneciler İçin

Yeni Sayı
  • Atom logosu
  • RSS2 logosu
  • RSS1 logosu

Bizi Takip Edin!

 

  Okuyucular Yazarlar Hakemler Editöryal
 
  Son Sayı Yazar Rehberi Hakem Olma Yayın Kurulu
  Tüm Sayıları Gör Makale Şablonu Hakem Rehberi Etik Konular
    Makale Başvurusu Etik Konular