Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 31 Sayı 1 (2017): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 31 Sayı 1 (2017): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2017-04-08
Tüm sayı
PDF
Künye ve İçindekiler
Künye-İçindekiler
i-iii
Araştırma Makaleleri
Okul Öncesi Dönemdeki Üstün Yetenekli Çocukların Dil Gelişimlerinin Analizi
Adile Gülşah Saranlı- Sühendan Er- K. Zülfikar Deniz
1-20
Eğitim Alanında Yapılan Zihinsel Model Çalışmalarının Betimsel İçerik Analizi
Eser Ültay- Necla Dönmez Usta- Tuğçe Durmuş
21-40
Çocuklar ve Kitaplar: Piaget’nin Oyun Kuramına Göre Bir Değerlendirme
Mehmet Toran- Aytaç Dilek
41-54
Dörtgenler Arasındaki İlişkiler: 7. Sınıf Öğrencilerinin Kavram İmajları
Behiye Ubuz
55-68
Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Proje Tabanlı Bir Dersteki Andragojik, Pedagojik ve Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri
Tanju Deveci- Fatma Tezcan
69-88
Aday Öğretmenlerin Mesleğe Uyum Süreci: Bir Durum Çalışması
Murat Can Çelik- Mehmet Ali İçbay
89-102
İlkokul 1. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Okul Algısı
Muhammet Ü. Öztabak
103-124
Öğretmen Adaylarının Birleştirilmiş Sınıf Ziyareti Sonrasında Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri
Özge Hacıfazlıoğlu- Şebnem Türktan- Cem Özışık
125-142
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!