Ana içeriği atla
Ana yönlendirme menüsünü atla
Site alt kısmını atla
Open Menu
Yaşadıkça Eğitim
Anasayfa
Yayın Kurulu
Yayın Politikaları
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Bölüm Politikaları
Yayın Dili
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Açık Erişim Politikası
Çıkar Çatışması Beyanı
Şikayet Politikası
İntihal Kontrolü
Ücretlendirme Politikası
Gizlilik Bildirimi
Yayıncı
Yazarlar İçin
Yazar Rehberi
Makale Şablonu
Makale Başvurusu
Telif Hakkı
Yazar Bilgi Paketi
Editöryal ve Yayım Süreci
Sayılar
Son Sayı
Arşiv
Dizinlenme
Duyurular
İletişim
Ara
Kayıt
Giriş
Ana Sayfa
/
Arşivler
/
Cilt 38 Sayı 1 (2024): Yaşadıkça Eğitim
Cilt 38 Sayı 1 (2024): Yaşadıkça Eğitim
Yayınlanmış:
2024-01-12
Tüm sayı
PDF
Araştırma Makaleleri
Fen Bilimleri Ders Kitabı Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinde Bütüncül Yaklaşımı Sağlayan Bilimsel Anlayışı Kazandırması Açısından İncelenmesi
Tuğba Atun- M. Bahadır Aktan
1-23
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381667
Krizleri Yönlendirmek: Avrupa’nın Dört Ülkesinden Öğrenciler Üzerindeki Etkinin İncelenmesi
Višnja Rajić- Adrijana Višnjić-Jevtić- Anna Odrowaz-Coates- Lieve Bradt- Ciprian Simut
24-36
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381661
Flört Şiddetini Önleme Psiko-Eğitim Programının Flört Şiddetine Yönelik Tutumlar Üzerindeki Etkisi
Mehmet Latif Candemir- Yağmur Ulusoy Doğmuş
37-53
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381539
Matematik Öğrenme Güçlüğü Riski Altındaki Öğrencilerin Matematik Başarısına Yönelik Dijital Oyun Uygulamaları
Ali Özkaya- Adile Emel Sardohan Yıldırım- Özlem Altındağ Kumaş- Hatice Oral- Erkam Can
54-69
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381582
Öğretmen Adaylarının Fizik Kaygılarını Yordayan Değişkenlerin C5.0 Karar Ağacı Algoritması ile İncelenmesi
Kerem Sütçü- Özgür Kırgın
70-87
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381605
Okul Öncesi Öğretmeni Mesleki Öz-Yeterlik Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Mehmet Toran- Mehmet Mart- Bülent Özden
88-104
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381664
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarına Kulak Vermek: Okul Öncesi Dönem Fen Eğitimine İlişkin İnançları ve Fen Öğretimine Yönelik Öz-Yeterlikleri
Aysun Ata Aktürk- Mustafa Çetin
105-119
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381658
Ağır ve Çoklu Yetersizliğe Sahip Çocuğu Olan Ebeveynlerin Evde Eğitime ve Çocuklarına Yönelik Gereksinimlerinin Belirlenmesi
Evgin Çay
120-133
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381643
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Matematik Becerilerinin Öğretimi: Tek-Denekli Deneysel Araştırmaların Sistematik Derlemesi
Emrah Gülboy- Salih Rakap- Göksel Cüre- Nesime Kübra Terzioğlu
134-151
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381672
Öğrencilerin Sosyoekonomik Durumu, İçsel Motivasyonu ve Okulun Başarıya Verdiği Önemin Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi
Ozge Ersan- Derya Çobanoğlu Aktan
152-170
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381655
Öğretmenlik Meslek Kanunu’nun Disiplinsel İktidar Süreci Açısından Çözümlenmesi
Sinem Canpolat- Ayhan Ural
171-183
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381704
Biyoloji Eğitiminde Gerçekleştirilen Ölçek Geliştirme Araştırmalarına Bir Bakış
Meryem Konu Kadirhanoğulları
184-198
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381544
Küçük Çocukların Ev Aritmetik Ortamlarının İncelenmesi
Kerem Avci- Berrin Akman
199-216
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381705
Derleme Makaleler
Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi’nin Dinamik Yetenekler Bağlamında Değerlendirilmesi
Nurdan Ödemiş Keleş- Ferudun Sezgin
217-229
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381637
Temel Çocukluk Çalışmaları Kavramlarının Türkiye Bağlamında Yeniden Ele Alınması: Fail, Yetkin ve Katılımcı Çocuk
Fatma Büşra Aksoy-Kumru- Ayşe Yılmaz
230-244
PDF
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381686
Okul Dışı Matematik Eğitiminin Kavramsallaştırılması
Mehtap Kuş
245-257
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33308/26674874.2024381644
Makale Gönder
Makale Gönder
Dil
English
Türkçe
Bilgi
Okuyucular İçin
Yazarlar İçin
Kütüphaneciler İçin
crossref
sm
Bizi Takip Edin!